De logică – 17
Dacă e luni e joc de logică pe neuronu.ro!
ATENTIE!!! – dacă ştiaţi răspunsul dinainte NU MAI COMENTAŢI, PLS! Ne stricaţi jucăria
Situaţia: La Polul Nord au fost descoperite, într-un bloc de gheaţă, două cadavre perfect conservate! În urma cercetărilor, s-a ajuns la concluzia că era vorba de Adam şi Eva. Cum s-a ajuns la concluzia asta?
Reguli: Se dă o situaţie, tu pui întrebări la care eu îţi pot răspunde cu “Da” , “Nu” sau “Irelevant” şi facem chestia asta până găseşti rezolvarea cazului!
Te aştept cu întrebări!
În fiecare luni ne punem neuronu la treabă cu un nou joc de logică!
Mai multe jocuri de logică AICI
Articole asemănătoare:
- De logică – 21
- De logică – 10
- De logică – 20
- De logică – 11
- De logică – 25
Dacă e luni e joc de logică pe neuronu.ro! ATENTIE!!! – dacă…
Dacă e luni e joc de logică pe neuronu.ro! ATENTIE!!! – dacă…
Dacă e luni e joc de logică pe neuronu.ro! ATENTIE!!! – dacă…
Dacă e luni e joc de logică pe neuronu.ro! ATENTIE!!! – dacă…
Dacă e luni e joc de logică pe neuronu.ro! ATENTIE!!! – dac…








September 8th, 2008 la 10:46 am
cam devreme! te pregatesti de show?!
1. ea zambea ?
2. el era trist? asa stim ca erau sot si sotie…
3. s-au conservat si frunzele?
September 8th, 2008 la 10:50 am
“s-a constat” nu este un verb, deci descoperirea nu exista
September 8th, 2008 la 10:51 am
1.barbatul avea o coasta lipsa?
2.femeia avusese ffff multi copii?
3.datare cu carbon 14?
September 8th, 2008 la 10:52 am
ea avea cumva in mana un mar ?
September 8th, 2008 la 10:54 am
Barbatul nu mai avea ,,marul lui Ada,”…el era in mana femeii…?..
September 8th, 2008 la 10:55 am
1. lui ii lipsea o coasta?
2. el inca avea marul in gura?
September 8th, 2008 la 10:56 am
cei doi si-au fost fideli toata viata?
September 8th, 2008 la 10:57 am
scenic, faza cu coasta chiar suna promitatoare
September 8th, 2008 la 10:58 am
daca Adam si Eva au fost “constatati”, de mos craciun cand dam?
September 8th, 2008 la 11:01 am
ii lipsea lui o coasta?
erau goi pusca?
September 8th, 2008 la 11:04 am
Aveau buletinele la ei?
September 8th, 2008 la 11:05 am
aveau vre-un act la ei?
September 8th, 2008 la 11:05 am
erau perfect conservate…. opa…. nimic lipsa….deci perfect = geneza.
PAM PAM
mai vb
September 8th, 2008 la 11:06 am
Aveau actele de identitate la ei si ii chema Adam si Eva?
September 8th, 2008 la 11:08 am
lui ii lipsea o coasta, iar ea avea aceeasi structura genetica ca si a lui? ambii aveau grupa 0 de sange..
September 8th, 2008 la 11:08 am
@Sica
1 – Irelevant
2 – Irelevant
3 – Nu
@yoyo
1 – Nu
2 – Nu
3 – Nu
@tibj
1 – Nu
September 8th, 2008 la 11:10 am
mai era si un sarpe perfect conservat?
September 8th, 2008 la 11:12 am
@vlad – Nu
@scenic
1 – Nu
2 – Nu
@4lexandrion
1 – Nu
2 – Da
@Zappelin – Nu
September 8th, 2008 la 11:14 am
@ Dan – Nu ( e vb de logica. se presupune ca nu existau acte pe vremea aia, nu?)
@ florentina – Nu
robEarth
1 – Nu
2 – Nu
@ 4lexandrion – Nu
September 8th, 2008 la 11:15 am
Este vb de Adam si Eva primi oamenii de pe Pamant?
September 8th, 2008 la 11:16 am
Daca am o idee de raspuns (fara sa pun intrebari) nu ar trebui sa postez?
September 8th, 2008 la 11:16 am
pai cine era intreg la cap sa stea in cucu gol la polu nord???! numai ei puteau fi caci pe vremea aia acolo era mai cald
sunt pe aproape??
September 8th, 2008 la 11:17 am
pai erau in acelasi bloc..:D
September 8th, 2008 la 11:17 am
La postul anterior am vrut sa zic facuti si nu nascuti ! Oricum ala e raspunsul
September 8th, 2008 la 11:18 am
fiind perfect conservati au gasit urme de mar in stomacul evei si in gatul lui adam?
September 8th, 2008 la 11:18 am
Treaba o fi legata de miscarea continentelor?
September 8th, 2008 la 11:20 am
Hello de ce mi-ai sters postul cand ti-am raspuns??
Bine o spun din nou.
AU fost facuti si nu nascuti =>nu aveau buric (buricul e facut din cordonul ombilical,cand este taiat la nastere).
Next riddle please !
PS: NU mai imi sterge postul !
September 8th, 2008 la 11:22 am
Sa inteleg ca raspunsul meu era corect ?
September 8th, 2008 la 11:22 am
@Bodo – Da
@Eugen – bada
@4lexandrion
@nika – Da
@ robEarth – Nu
@Sabotor – Nu
September 8th, 2008 la 11:22 am
smart boy this tiby
September 8th, 2008 la 11:23 am
“s-a constat” e o greseala de tastare sau chiar asta e “poanta dilemei”?
…stiu si eu… vreun nume scorojit in gheata?
in caz ca e prima varianta:
1 cadavrele erau de sexe diferite?
2 erau “inmatriculati”?
3 cercetatorii…. sunt cercetatori cu un neuron, sau au in posesia lor miliarde si care sunt si totodata si foarte activi?
September 8th, 2008 la 11:24 am
Nu aveau buric.
September 8th, 2008 la 11:24 am
@robEarth
Don’t like irony…asa ca o sa-l iau ca pe un compliment !
September 8th, 2008 la 11:26 am
Pt ca daca erau perfect conservati, cand s-a topit blocul de gheata ei s-au trezit la viata…si le-au spus cercetatorilor ca ei sunt Adam si Eva
September 8th, 2008 la 11:28 am
la faza cu buricu m-am gandit si eu. tiby, esti mai rapid
September 8th, 2008 la 11:30 am
adam si eva au fost oamenii care au trait cea mai indelungata perioada de timp. 930 de ani. in urma cercetarilor s-a descoperit varsta cadavrelor la momentul inghetarii lor si si li s-a stabilit identitatea?
September 8th, 2008 la 11:31 am
“În urma cercetărilor, s-a ajuns la concluzia că era vorba de Adam şi Eva. Cum s-a ajuns la concluzia asta?”
IN URMA CERCETARILOR
(daca e vorba despre acest fel de jocuri, in care raspunsul se gaseste in intrebare)
September 8th, 2008 la 11:32 am
LOOOL! da! ala-i raspunsul. nu aveau buric! fiind creati de catre d-zeu.
September 8th, 2008 la 11:33 am
eu cred ca “tiby” e Tibi Neuronu dar undercover. este o nedreptate!!!
numai tribunalul de la Luzan poate sa scoata adevarul la iveala!
maine facem miting, da?
September 8th, 2008 la 11:33 am
@lalazor
1 – da
2 – Nu
3 – Nu
4 – Da, erau inteligenti!
@Tiby – CORECT! NU AVEAU BURIC! (omu’, ti-am sters commentul pt ca ai raspuns imediat dupa ce am postat! 1. imi “stricai jucaria” 2. te-am banuit ca stiai jocul dinainte!)
@Eugen – Da asta e raspunsul corect!
September 8th, 2008 la 11:34 am
September 8th, 2008 la 11:38 am
@ Zeppelin
)))) cel mai tare raspuns
)
September 8th, 2008 la 12:43 pm
a fost prea scurt asta
(ma refer la”dezbatere”)…mai posteaza unul:D
September 8th, 2008 la 12:53 pm
Simplu mai! nu aveau buric. daca is primii oameni, is facuti nu nascuti.
September 8th, 2008 la 1:15 pm
Here’s the problem: In His infinite wisdom God knew that every succeeding person would have a bellybutton. Since God was handcrafting these two people, would it not make sense that, a bellybutton being in the overall human design, He would handcraft into them a bellybutton? If only so they wouldn’t be freaks among their progeny? (http://www.infinitejesus.com/pers_word/adam_bb.html
)
September 8th, 2008 la 1:21 pm
iar am intrat prea tarziu….meritam inca unul.
September 8th, 2008 la 1:32 pm
il asteptam?
September 8th, 2008 la 1:41 pm
@ ioana – sorry, azi chiar sunt ocupat!
Luni!
September 8th, 2008 la 2:03 pm
nu aveau buric ce chestie……si au fost hraniti intravenos in timpul facerii
September 8th, 2008 la 2:10 pm
Erau dezbracati?
September 8th, 2008 la 2:50 pm
el avea o costa lipsa
September 8th, 2008 la 2:52 pm
Cu ocazia Nasterii Fecioarei Maria, iti si va doresc un sincer La Multi Ani si toata fericirea din lume!
o zi minunata iti doresc
September 8th, 2008 la 2:57 pm
eu am dat primul raspuns cu buricul
, si mi-am adus aminte pentru ca am citit o intrebare fara raspuns de genul ” adam si eva aveau buric ? “
September 8th, 2008 la 3:25 pm
totusi e ciudat ca ai raspuns nu la intrebarea daca el avea o coasta lipsa, si toti barbatii, inclusiv adam au o coasta mai putin in partea stanga
September 8th, 2008 la 5:51 pm
aveau buric? daca nu… sansele sunt sa fie Adam si Eva, primele fiinte PERFECTE care nu au beneficiat de caldura uterului….
September 8th, 2008 la 5:52 pm
saw too late the suppositions… LOL i just starting reading the comments
September 8th, 2008 la 6:40 pm
Ce pacat ca am intrat prea tarziu….enigma e deja rezolvata!
September 8th, 2008 la 7:06 pm
Ce tot au toti cu “n-aveau buric”. Nu s-au nascut, i-a facut Dumnezeu, da’ i-a facut cu tot cu buric oamenilor!!!!
September 8th, 2008 la 7:28 pm
nici unul nu avea buric
deci nu au fost nascuti ci facuti…
September 8th, 2008 la 9:38 pm
heh… ca incercare alternativa de raspuns: e posibil ca cercetarile sa fi fost sponsorizate de Vatican
September 9th, 2008 la 8:54 am
“În urma cercetărilor, s-a ajuns la concluzia că era vorba de Adam şi Eva. Cum s-a ajuns la concluzia asta?” raspunsul e la voi S-a ajuns la concluzia asta in urma cercetarilor

September 9th, 2008 la 2:05 pm
n-aveau buric?
September 9th, 2008 la 3:31 pm
ieu au zis ca au descoperit pe adam si eva …..ca oricum nimeni nui putea contrazice …
September 9th, 2008 la 6:49 pm
corect,ce mai buric sau nu,in urma cercetarilor s-a ajuns la concluzia ca erau cine erau….
September 10th, 2008 la 12:21 am
Iisus vine!!!
September 10th, 2008 la 1:46 pm
da mai Sica vine dupa tine
September 10th, 2008 la 1:58 pm
dupa el si dupa toti cei care IL asteapta
September 10th, 2008 la 3:14 pm
da,sa isi adune turma si sa ne lase in pace
September 10th, 2008 la 4:45 pm
daca ai fi citit Biblia ai fi stiut ca lucrurile nu sunt atat de simple precum le ilustrezi tu, bughi_yo
September 11th, 2008 la 3:23 pm
tu ai citit biblia mai Ank???pt k eu am citit-o,dar depinde cat de tare iti deschizi ochii mintii sa intelegi ce scrie in ea si sa nu te lasi imbalsamat in doctrinele religioase cu care am fost crescuti si frica din suflet(de dumnezeu,de asa zisul diavol,de necunoscut,de viata,de intuneric,de mai tot ce ne inconjoara,etc)…….si inca ceva ce se pare ca nu stii : lucrurile simple sunt cele mai complicate. iti doresc o zi minunata si deosebit de placuta.
September 11th, 2008 la 3:48 pm
da, mai bughy_yo, am citit-o si continuu sa o citesc.
eu nu am fost crescuta in prea multe doctrine religioase, mai mult in traditie religioasa, care nu m-a dus nicaieri, decat ca m-a secatuit; decizia de a citi Biblia a fost una personala; si ceea ce ma face sa continuu sa o citesc nu e teama. dimpotriva, pacea interioara.
In ce priveste autenticitatea Bibliei, iti recomand sa citesti “Marturii care cer un verdict”, o carte excelenta pentru cei care cauta dovezi istorice, arheologice care sa sustina ceea ce scrie in aceasta Carte atat de controversata; “verdictul” esti tu cel care il dai; nimeni nu te obliga sa o crezi, nu te obliga sa o asculti sau sa implinesti ceea ce aceasta Carte afirma ca sunt Cuvintele lui Dumnezeu.
In ce ma priveste, nu am o credinta oarba; aceea nu e credinta, e credulitate. Cred intr-un Dumnezeu care S-a dovedit a fi credincios Propriilor Sale cuvinte (o spun din experienta personala, nu din lectura).
Cand am spus ca lucrurile nu sunt atat de simple precum le ilustrezi tu, am facut referire la afirmatia ta in care spuneai “da,sa isi adune turma si sa ne lase in pace” — daca ai citit Biblia, dupa cum afirmi, inseamna ca stii ce scrie despre revenirea lui Isus. Am pornit de la Genesa (Adam si Eva) si am ajuns la Apocalipsa… pacat ca am lasat la o parte cuprinsul, am trecut de la inceput direct la final…
Si, da, ai dreptate, unele lucruri sunt mai complicate decat par …. dar altele sunt mai simple decat le facem noi sa para (ex: erorile de algebra de la examenul de bacalaureat – matematica – cele mai simple exercitii, penibil de usoare, sunt complicate la maxim; de ce? pentru ca gandim complicat — asta in general)
Asta e viata…. ce sa-i faci?
25 y
si daca tot e 11 septembrie si au cazut avioane in America in urma cu 7 ani, La multi ani mie!
September 11th, 2008 la 4:26 pm
mai pt mine,daca tot ii sa vorbim despre biblie si o spun din punctul meu de vedere,nu sunt sfinti acei oameni care is cumparau nevestele pe turme de capre,se imbatau si vorbeau cu dumnezeu,sau executau tot ceea ce le spunea vocea din cer,daca ii sa le iei cronologic pe vremea cand asa zisul “popor ales” isi cauta identitatea si dumnezeul prin desert,la noi traiu dacii care aveau o tara bine delimitata,aveau religie,cultura.mult prea putine stim despre istoria noastra,despre oamenii care au locuit pe aceste meleaguri si din care ne tragem,dar in schimb cunoastem toate basmele si miturile biblice;de unde si-a luat cain nevasta cand de fapt ei erau singuri oameni pe pamant???iar daca din doi oameni au iesit atatea natii,hai sa fim seriosi,cu totii stim ce se intampla daca fratii sau rudele de grad apropiat fac copii intre ei;is multe de spus despre tot ceea ce scrie in biblie.
legat de 11 septembrie,americanii si-au facut-o cu mana lor,interese politice si de manipulare a populatiei pt a-si atinge mintile bolnave scopurile.iti urez LA ULTI ANI,multa sanatate si sa ai tot ceea ce iti doresti.
si eu am crescu tin mai multe doctrine religioase si tocmai deaia am hotarat sa citesc biblia sa vad totusi ce scrie acolo,dar am facut-o fara sa imi fie frica sa gandesc ceea ce scrie in ea si sa analizez lucrurile nu din punct de vedere specialistic,pt ca nu sant specialist,ci din punct de vedere al unui om normal,numai ca multa lume se teme de urmari sa judece ceea ce scrie in biblie,se teme de pedepse,de ce va fii dupa moarte si asa mai bine lasa treaca mearga ramane consolata ca va fii bine dupa….CREDE SI NU CERCETA II O MARE MINCIUNA .
September 14th, 2008 la 12:32 pm
nu stiu daca a scris cioneva mai sus, dar… nu aveau BURIC?
September 17th, 2008 la 9:08 am
exact, oana, s-a mai scris, de vreo….. n-shpe ori
bughi_yo, multumesc pt urare.
in legatura cu Biblia, mi se pare mai plauzibila teoria creationista, decat cea evolutionista, care e …. depasita si nici din punct de vedere stiintific nu a putut fi dovedita. Din nimic…. BUM! si a aparut lumea. Fabulatii ale unor minti bolnave. Insusi Darwin s-a dezis de propria teorie inainte de moartea sa. Dar din pacate, “oamenii de stiinta” ai zilelor noastre nu vor sa recunoasca existenta unei Fiinte Superioare. Din nimic nu poate sa apara decat nimic; si din maimutele necuvantatoare, nu se nasc decat maimute. Daca sunt unii care prefera sa creada ca stramosii lor au fpst maimutele, sa se maimutareasca mai departe. Dar nu a existat nici o dovada a evolutiei sau a unor specii intermediare si multe din asa-zisele “dovezi” s-au dovedit a fii contrafaceri.
Deci, da, cred ca lumea a fost creata si, in timp de 930 de ani cat a trait Adam a avut vreme sa aiba multi baieti si multe fete, care, la randul lor sa procreeze, pt ca longevitatea era mult mai mare pe vremea aia. In ce priveste anomaliile si malformatiile care astazi apar atunci cand oamenii de grade de rudenie apropiate se intampla sa aiba copii, nu pot sa spun ca am o explicatie. Inca nu am avut ocazia sa vb cu o persoana autorizata in domeniu, care sa poata sa imi dea explicatii; stiu cum stau lucrurile acum, dar nu stiu cum stateau pe vremea aia.
E adevarat ca is multe de spus in legatura cu ceea ce scrie in Biblie; dar “crede si nu cerceta” nu e sloganul meu; daca unii sunt inchisi in dogmele si in traditiile lor si nu se obosesc nici sa citeasca ci cred doar ce li se zice; sau citesc si raman doar la atat… ii priveste. In ce ma priveste pe mine, daca am intrebari, caut raspunsuri; nu traiesc pe vremea cand comunismul impiedica anumite religii sa se manifeste in libertate si vroia sa scape de Biblie. Am la dispozitie tot ce imi trebuie ca sa ma informez, ca sa caut, sa cercetez si sa incerc sa gasesc raspuns la propriile nelamuriri.
Ca orice om, nu am raspunsurile la toate intrebarile, dar de aia am minte, ca sa le caut. Si resurse sunt, pentru cei interesati.
Iti doresc numai bine si sa gasesti raspunsuri la intrebarile pe care tu insuti le mai ai!
bye
September 17th, 2008 la 7:34 pm
-”din nimic nu poate sa apara decat nimic”-nu considera acel mic sambure,sa ii zic asa,din care se presupune ca a izbucnit totul prin acel BUM,un nimic;la fel putem spune si despre un sambure de mar ca ii un nimic,dar totusi iata ce mar frumos creste din el
.
.
-nu am gasit in biblie nimic despre dinozauri,desi s-au descoperit osemintele lor .
-eu nu accept sacrificiul lui isus pt iertarea pacatelor mele,parerea mea ii ca fiecare sa plateasca pt ceea ce face ; se inchina toti la cruce,care de fapt este un element de tortura,numai ca religia ii da simboluri si semnificatii diferite
-o fii trait adam 930 de ani,o fi avut el multi copii,dar totusi cu cine s-au inmultit acei copii mai departe,daca ei erau singurii pe pamant?numai intre ei ar fii reusit,iar rezultatul nu ar fi fost bun,la fel s-ar fi intamplat si atunci in legatura cu anomaliile si malformatiile .
-as putea discuta multe despre cele intamplate in biblie,in fine,fiecare ii liber sa faca si sa creada ce vrea.
Toata stima.
September 17th, 2008 la 9:20 pm
Dar acel sambure de mar de unde a aparut?din….MAR! Si daca pui samburele suspendat in vid ce iese? nimica. Are nevoie de pamant, de apa, de tot ceea ce extrage din pamant. Si acel sambure are in el ceva din marul din care a iesit, acei germeni sau mai stiu eu…. nu am avut rezultate exceptionale la botanica… Acel asa zis “sambure” care ar fi existat la inceput de unde a aparut? si de unde si-a extras ce avea nevoie ca sa “creasca” din el ceva? BUM!? si ce? daca arunci ceva in aer nu rezulta ordine, rezulta dezordine totala.
Ca o ilustratie: era un om de stiinta cu sotia lui. Si sotia l-a servit cu o salata gustoasa, frumos ornata. Si savantul respectiv ii spune sotiei: daca in universul acesta ar fi existat toate aceste ingrediente intr-un haos total, intr-un final s-ar fi amestecat si ar fi rezultat aceasta salata” “Da” ii raspunde sotia “dar nu ar fi fost atat de frumos ornata, precum este cea pe care ti-o servesc eu”. A fost nevoie de ceva mai inteligent decat un BUM haotic.
E absurd…
Cat despre sacrificiul lui Isus: El a fost singura persoana in care nu exista pacat. Tu cu ce vrei sa-ti rascumperi greselile? “Fara varsare de sange nu este iertare”. Si, daca ai citit Vechiul Testament, probabil iti amintesti (daca nu te-a plictisit de moarta partea aceasta din Vechiul Testament) ca in cartea Leviticului (a treia carte), unde scrie de jertfe, acestea trebuia sa fie “fara cusur”, adica sa nu aiba o boala sau o imperfectiune vizibila… sau un handicap oarecare, care ar face sa fie imperfecta. Nu a fost om pe pamant care sa nu fi gresit in gandul lui, in felul lui de comportament, prin ceea ce a zis … tu? cu ce ai vrea sa-ti rascumperi viata, pacatele? prin tine insuti? dar tu insuti esti imperfect. cum sunt si eu si toti ceilalti.
Cu privire la cruce sunt total de acord cu tine. Nici eu nu ma inchin la o bucata de lemn sau la simbolizarea acestuia in aur sau orice alt material. Inchinarea de orice fel la un obiect, la animal, la om, inger sau orice altceva care a fost creat este idolatrie si Biblia condamna acest lucru in Exod (a doua carte a Bibliei), capitolul 20, unde este data Legea, cele zece porunci. Dar multi au ajuns la acest fel de inchinare din ignorantza, din obisnuintza, deoarece traditia afirma aceste lucruri ca fiind dupa voia lui Dumnezeu. Dar traditia nu este Cuvantul lui Dumnezeu, e cuvantul oamenilor…
Daca unii, prefera sa “ramana in legea lor, asa cum s-au nascut”, in “credinta lor de 2000 de ani”, eu ma straduiesc sa cresc in credinta mea de cativa anisori, in Cuvantul care da viata, nu in cuvintele oamenilor.
O seara buna
September 17th, 2008 la 9:27 pm
daca te intereseaza sa mai vb si daca imi dai voie, pot sa te contactez pe messenger sau pe email. Iti cunosc id-ul de mess. Nu mi l-a spus nimeni, l-am dedus.
daca nu, pot sa continuu aici.
sau daca nu te intereseaza, pot sa nu mai continuu deloc. Las la latitudinea ta
September 17th, 2008 la 11:56 pm
-ce a fost prima data marul sau samburele ?
samburele de mar are nevoie de pamant si apa,sant vietuitoare(plante,animale,insusi pamantul pt mine este o vietuitoare) care au nevoie de sulf,de exemplu,pt a trai;daca acel vid nu este prielnic pt noi,asta nu inseamna ca nu este prielnic pt nimeni,pt ca in acel vid infinit traiesc o infinitate de galaxii(cu sisteme solare si planete),comete,meteoriti,etc;eu nu neg existenta unei,nici nu stiu cum sa ii zic pt unii este dumnezeu,yo nu pot sa definesc,este ceva,dar nu o personific ca fiind umana,asa cum face religia,parerea mea ii ca acel ceva este echilibrul perfect in tot si acel echilibru perfect ne este dat tututror,numai ca noi il manevram dupa cum stim si il transformam in bine si rau,viata si moarte,frumos si urat,firesc-nefiresc,etc
-numai daca stam sa ne gandim cum stau in acel vid infinit toate planetele si cum si urmeaza ele cursul lor(rotire in jurul propriei axe si in jurul soarelui)de parca ar merge pe o sina invizibila,ei acolo ii ceva ce nu stim si nu cred ca vom stii niciodata,ii misterul ala care face parte din echilibrul perfect.
-legat de isus,yo nu as baga mana in foc pt el,de fapt pt nimeni,nu cred ca o fost fara pacat;a trait printre oameni,a prins din deprinderile lor,a fost si el om;eu nu vreau sa-mi rascumpar viata,nu fug de greselile si pacatele pe care le-am facut si nici nu accept ca acestea sa fie rascumparate prin altcineva pt ca nu vreau sa le rascumpar,is RESPONSABIL EU pt tot ceea ce am facut si o sa PLATESC EU pt tot,se spala multi pe maini de pacate cu gandul si cu credinta in isus,ca prin el is vor rascumpara viata si vor trai vesnic,treaba lor,mie mi se pare ca asta este fuga de responsabilitate pt faptele care le faci,la fel cum multi cand gresesc zic “m-a pus dracu sa fac” sau ” si-a bagat dracul coada “,putin recunosc ca ei sunt cei vinovati si responsabili pt ce ai facut,dar ii mai usor sa te scoti dand vina pe altcineva;eu vreau sa imi traiesc viata si nu sa ma gandesc la ce va fii dupa moarte si ce sa fac in viata ca sa imi pot rascumpara viata si pacatele.
-referitor la omul de stiinta si sotia lui : omul de stiinta se referea la faptul ca salata este gustoasa indiferent de felul in care este ornata ea,atat timp cat ingredientele sant aceleasi,deci nu felul in care arata ii da gustul,ci ingredientele care o alcatuiesc,dar sotia se pare ca a pus accentul pe aspectul fizic al acestei salate,ca si cum acesta ar fii cel mai important.
-nici o problema,imi face placere sa conversam,oricum,oriunde.
-cestinismul,biblia,este de 2000 si ceva de ani si deja incep sa apara tot felul de dubii in legatura cu acest tip de religie,din biblie s-au format atatea tipuri de forme religioase si fiecare pretinde ca este cea adevarata,dar nici una nu cade de acord cu cealalta si se contrazic mereu,epoca faraonilor si credinta lor a durat mult mai mult,4000-5000 sau mai multi ani,au fost mayasii care aveau cunostinte despre sistemult solar,dar care au fost distrusi de inchizitie,de colonisti,acestia au distrus totul,iar acum se zbat sa refaca,sant budisti care nu au nici o treaba cu biblia sau cu isus
Daca am fi perfecti ne-am plictisi .
September 18th, 2008 la 12:07 am
scuze pt greselile de ortografie,dar ca sa par si eu un bun crestin tre sa dau vina pe cineva si asa zic ca sunt obosit,mie somn,dar totusi responsabil si vinovat sunt eu,pt ca nu ma odihnesc cat trebuie si cand trebuie,de unde si urmarile de rigoare,acestea fiind relatate,iti doresc o noapte deosebita,de fapt le doresc tututror celor de aici si celor care nu sunt aici si celor care nu au net si…..etc
daca si tie iti face palcere continuam discutiile,chiar daca nu sant neaparat legate de religie,se poate discuta si se pot dezbate multe subiecte,
toata stima.
April 1st, 2009 la 3:32 am
pai…orice corp uman are buric.si din cate stiu eu adam si eva nu aveau buric
April 1st, 2009 la 3:32 am
scuze daca s-a mai zis da n`am citit mai sus
December 19th, 2009 la 12:27 am
Pai…erau niste oameni normali doar ca aveau un buletin la ei si pe femeie o chema Eva si pe barbat Adam….