Tu ce ai face în situaţia asta? (3)
Articol scris de Criss
Sunteţi căsătoriţi de 15 ani, relaţia între voi merge foarte bine, sunteţi un cuplu închegat în care monotonia nu şi-a găsit niciodată locul. Ea e încă drăguţă, sexy, aveţi 2 copii frumoşi şi tocmai v-aţi cumpărat căsuţa de la munte pe care v-o doreaţi din totodeauna. În nişte circumstanţe neaşteptate afli că ea s-a culcat, în primul an de căsnicie (acum 14 ani) cu un coleg de serviciu.
Ce faci?
Articole asemănătoare:
- Tu ce ai face în situaţia asta? (7)
- Tu ce ai face în situaţia asta? (9)
- Tu ce ai face în situaţia asta? (2)
- Tu ce ai face în situaţia asta? (5)
- Tu ce ai face în situaţia asta?
Articol scris de Criss Afli că eşti bolnav de SIDA, iubita/i…
Articol scris de Criss Eşti într-o super relaţie, vă înţeleg…
Logodnica ta află că mai are doar 3 luni de trăit. Ce faci? …
Articol scris de Criss Îl găseşti cu altul în pat, dar îţi s…
Situaţie: Îţi duci logodnica să-ţi cunoască familia şi frate…









July 14th, 2010 la 1:56 pm
Treci peste. Daca iubirea e asa mare, o escapada nu ar trebui sa stea in calea ei. :)
July 14th, 2010 la 1:57 pm
Eu cred ca se intampla mai rar ca femeile sa isi insele barbatii decat viceversa…si barbatii stiu asta cu siguranta..iar daca lucrurile merg atat de bine nu vad de ce o chestie care s.a intamplat cu mult mult timp in urma si care putea fi rezultatul unei tentatii…ar strica o casnicie superba care sincer in ziua de azi mai greu de realizat..
July 14th, 2010 la 1:58 pm
as trece cu vederea iar a 2 zi as omorao in bataie :)) ))
July 14th, 2010 la 1:59 pm
si pana la urma tipul respectiv a fost doar..atractie sexuala…in schimb persoana cu care te`ai casatorit o iubesti..nu se compara una cu cealalta..
July 14th, 2010 la 2:00 pm
Te superi putin pentru ca daca treci peste si nu spui nimic se nasc mari sanse sa se repete si a2a oara…
July 14th, 2010 la 2:01 pm
si`a3a.si`a4a….si`a5a….
July 14th, 2010 la 2:17 pm
O lovesti de casuta de la munte si o ingropi langa un brad…o sa treaca in 15 ani…poate si mai repede
July 14th, 2010 la 2:17 pm
Greu de spus.. Totusi nu poti sa ignori cei 14 ani in care totul a fost OK.
Dar intrebarea care o sa te mancine tot timpul este ca daca ea a facut asta la inceput cand totul trebuia sa fie numai iubire, cu cati s-a mai culcat ea fara sa stii in urmatorii 14 ani cand tu credeai ca totul e OK…
O vorba veche zice: “Once a Cheater, Always a Cheater”
Insa daca relatia merge bine cred ca ar trebui sa treaca peste, mai ales daca in 14 nu s-a mai intamplat nimic..
July 14th, 2010 la 2:22 pm
test de paternitate! sii appo de cei care cred ca femeile nu inseala ! cica 1/3 din copii din casatorii provin din alti tati decat fericitii barbati casatoriti cu mama! (de la Discovery Ch)
July 14th, 2010 la 2:28 pm
shiki – daca nu stiai femeile pun sentiment si atunci cand inseala , e clar ca atunci cand a facut-o si-a lasat sentimentele si nu ratiunea sa o conduca .
Totusi fiind mult timp de atunci as avea o discutie calma si ferma cu ea in care i-as spune ca daca pana acum o consideram o sotie de nota 10 acum o consider de nota 5 si ca la prima abatere va fiii o ex-sotie , iar ca de acum incolo va trebuii sa faca totul de doua ori mai mult pentru ca sa poata revenii la nota 10 , a gresit si trebuie sa plateasca intr-un anumit mod dar de aici la divort e cam mult , ar merge indusa putina teama in sufletul ei ( femeile vor sentimente placere / teama nu conteaza atata timp cat simt ceva pentru ele e ok ) . Sper sa te fii ajutat .
July 14th, 2010 la 2:50 pm
Te gandesti daca te-a mai inselat in cei 14 ani.Daca nu lasi relatia sa mearga mai departe,daca da pleci cu capu ridicat .
July 14th, 2010 la 2:51 pm
ii rup gatu:D
July 14th, 2010 la 3:00 pm
Trecem peste. Si eu am fost acum un an cu colega de servici:))
July 14th, 2010 la 3:07 pm
In momentul in care esti pus in situatia respectiva crede-ma ca ajungi sa vezi altfel problema. Toate convingerile principiile si tot ce credeai ca o sa faci, se schimba. De multe ori ramai surprins de capacitatile pe care le ai.
Poate persoana respectiva (sotul) a trait 15 ani cu convingerea ca inselatul e teribil, ca nu se poate trece peste. Insa in momentul in care aflii o asemenea veste stai si analizezi altfel. E dureros, e dezamagitor, iti scutura increderea..si totusi… 15 ani sunt foarte multi. Se poate trece peste… Ajungi sa realizezi ca asemenea escapade nu influenteaza relatia. Ajungi la acel moment de intelepciune in care intelegi ca o casnicie, o relatie de acest tip, nu se vinde pe un adulter.
Un adulter e periculos numai in momentul in care un al treilea reuseste sa distruga cuplul. Sau daca fapta se repeta.
Pana nu se ajunge acolo, nu valoreaza mai mult decat o cearta, o lipsa care trebuie discutata. Si atat. Fara reprosuri. Relatia se distruge numai daca lasi o fapta sa devina o obsesie peste care nu poti trece.
July 14th, 2010 la 3:12 pm
off with her head
July 14th, 2010 la 3:16 pm
Treci peste dar niciodata nu o vei mai privi ca inainte. Din cauza asta e bine sa iti inseli nevasta. In caz ca afli ca si ea te-a inselat sunteti chit. Inselare preventiva.
July 14th, 2010 la 3:20 pm
Tipic romanesc.Toti omoara bat si violeaza:)) nimeni nu mai gandeste in zilele astea:(
nu ai cum sa spui exact ce ai face pana nu esti pus in fata faptului.
July 14th, 2010 la 3:27 pm
#3 Jan a cuprins tot aici: intelegere + razbunare
July 14th, 2010 la 3:37 pm
In acest caz toti cei 14 ani de casnicie au fost o iluzie, ceva cu un fundament prost. Daca femeia ar fi recunoscut si i-ar fi spus barbatului adevarul inca de atunci atfel ar fi fost situatia – insemna ca ea regreta si ca e sincera. Altfel inseamna ca i s-a parut ceva normal sa insele si mai ales sa nu spuna nimic atatia ani.
Eu daca as fi in situatia asta in mod pasnic as rupe casnicia. N-as suporta sa traiesc mai departe cu gandul ca sotia mea m-a inselat si mi-a ascuns lucruri. Parerea mea.
July 14th, 2010 la 4:10 pm
Intrebarea e de ce tocmai in primul an cand teoretic iubirea trebuia sa fie cea mai mare, sexul maxim si viata de cuplu cea mai intensa.
Daca la bine s-a scapat, cum va reactiona cand dai ca si cuplu de greu?
Subscriu la ce a scris khazar: “off with her head”. Pentru ca minciuna doare mai mult decat actul in sine, mai ales ca totusi 14 ani a fost totul roz. Dar in acelasi timp, poate nu ar fi fost roz daca nu ar fi ascuns de tine chestiile astea.
Oricum daca o ierti, la urmatoarea cearta nu te vei putea abtine sa nu pomenesti de asta, si o sa se strice relatiile. Si de asemenea, tot daca o ierti, o faci doar pentru ca acum “ai si tu dreptul” sa faci acelasi lucru, stiind ca nu are ce sa iti spuna dupa ce tu ai iertat-o pe ea si ai dovedit ca esti o persoana mai buna prin acest gest.
July 14th, 2010 la 4:25 pm
La revedere si drum bun! Fiecare cu drumul lui. Avand in vedere ca a ascuns acest lucru, timp de 14 ani fara nicio remuscare si ca in timpul asta te-a privit in ochi, ti-a spus noapte buna de zeci de ori fara macar sa se gandeasca la ceea ce a facut….te gandesti daca cea langa care ai trait atatia ani este femeia de langa tine sau doar o prefacatorie (ce trebuia a masca greselile din trecut – incercand sa para mai buna si mai intelegatoare). Greselile nu se iarta, oamenii nu se schimba…si dupa cum am spus mai sus: La revedere si drum bun!Nu are rost sa faci compromisuri.
July 14th, 2010 la 4:51 pm
te desparti de ea , pentru ca te-a mintit timp de 14 ani. simplu.
July 14th, 2010 la 5:17 pm
Circumstantele alea conteaza foarte mult daca ati spune ea si isi cere scuze sau cv de genu banuiesc ca se poate trece cu vederea mai usor, daca afli de la prietenul cu care te-a inselat sau altceva asemanator e mai rau si mai conteaza daca ai inselat-o sau nu.
Sa presupunem ca eu as fi fost fidel si as fi aflat asta despre sotia mea probabil ca as ierta-o indiferent de circumstantele in care as afla, dar nimic nu ar mai fi la fel, cat despre bataia aia de care vb toti nu cred ca ar rezola nimic :P si cel mai prbabil as parasi relatia daca situatia s-ar repeta
July 14th, 2010 la 5:32 pm
@ jan: o omor in bataie, si dupa o iert :)) )))
si totusi … cat de bleg sa fii sa afli sa nu aflii in 14 ani …
July 14th, 2010 la 5:33 pm
pff e f greu sa treci peste, dar asta e cea mai buna varianta!
July 14th, 2010 la 6:14 pm
Colegul de serviciu este al lui sau al ei ???
July 14th, 2010 la 6:16 pm
Pt k daka e al iei e putin probabil sa se fi culcat cu el 1 data :)
July 14th, 2010 la 6:44 pm
@ steiul : Absolut sfasietor postul tau :P
July 14th, 2010 la 6:50 pm
Bă… ţinând cont că zici “relaţia între voi merge foarte bine, sunteţi un cuplu închegat în care monotonia nu şi-a găsit niciodată locul”… cred c-ar trebui să râzi si să treci peste. Adică, OK, nimănui nu-i place să fie înşelat, din cauza simţului proprietăţii. Da’, dacă stai să te gândeşti, asta e o prostie. Aproape orice mascul (cu ceva testosteron în sine) a sperat / dorit sau, daca a putut, a făcut ceva în privinţa asta, la un moment dat. Pentru ca în orice relaţie apar probleme, şi în momente d-astea… îţi vine să-ţi bagi… literally
Şi atunci… femeia de ce să n-aibă astfel de “drepturi”? Pe lângă faptul că s-a întâmplat acu’ “o mie de ani”, ţi-a şi oferit o viaţă excelentă până acum (şi probabil îţi va oferi cu atât mai mult mai departe, dintr-un simţ al vinovăţiei, să-i zicem – plus pentru că dai dovadă de atâta înţelegere). Dacă o femeie îţi oferă 14 ani de fericire… sigur n-o face pentru că n-are altceva mai bun de făcut. Deci, te iubeşte (sau ceva). Şi dacă chiar e s-o analizăm… poate că şi TU, ca mascul, eşti de vină că ea te-a înşelat??
Mai e şi problema copiilor (e foarte aiurea pentru un copil să crească fără ambii părinţi, sau chiar şi fără atmosfera unei familii unite). Mă rog, ăsta n-ar trebui să fie criteriul decisiv, însă…
Ă… şi da, vorbesc din proprie experienţă.
July 14th, 2010 la 7:14 pm
@Anonim Tare mi-a placut ai perfecta dreptate
July 14th, 2010 la 8:49 pm
Pff…prima data cred ca m-as enerva ,dar dupa ce o sa inceapa sa planga si sa imi spuna ca numai pe mine ma iubeste ca era tanara si proasta…trec cu vederea si ii mai fac un copil
ce plm :)
July 14th, 2010 la 8:55 pm
Din acel moment ar deveni doar mama copiilor mei; fata de ei si fata de straini totul ar fi ca inainte, dar eu cu ea nu as mai avea nici o treaba.
P.S.: Nu exista oameni care sa insele o singura data; odata ce a inselat odata poate sa o faca oricand si a doua, a treia, a zecea, a suta oara.
July 14th, 2010 la 9:33 pm
O s-o consider o zdreanta de aici in colo, ce sa fac…
M-as gandi ca poate au mai fost si altii, o batuta sa recunoasca tot, chestii din astea. In fata mea ar fi un gunoi pt tot restul zilelor.
July 14th, 2010 la 9:34 pm
1.O sa-i spun ca si eu am dreptul sa o insel o data.
2.Daca se mai intampla o data,divortam.
July 14th, 2010 la 9:47 pm
@shiki “Eu cred ca se intampla mai rar ca femeile sa isi insele barbatii decat viceversa”. Da,ai dreptate…Barbatii si-au inselat nevestele cu alti barbati.
July 14th, 2010 la 10:35 pm
trecutul e trecut :) tare blogu’ anyway
July 15th, 2010 la 12:12 am
in primul rand daca nu am dovezi concrete nu as crede pe nimeni……..iar in al doilea rand ….sa zicem ca as ar fi sincer mi-as pierde aproape toat increderea acumulata pana in acel moment si sunt sigur catot restu vietii ea ar incerca sa o recapete………..
July 15th, 2010 la 12:27 am
Hai sa zic si eu:
1. N-am specificat daca s-a culcat cu un coleg de serviciu de-al ei sau de-al lui. Si e f important. Pt ca daca e colegul ei, sunt sanse sa se fi repetat treaba cu inselatu. (cum zicea si #27 Cata). Dar dar e colegul lui… e si ma grav. Pt ca stia CEL PUTIN unu din anturajul lui ca-l inselase nevasta si risca sa se ajunga la aia cu “stie tot satu si nu stie barbatu’”. Asta doare si mai rau. Cel mai rau.
2 – Conteaza si cand anume in primul an. Ca daca e la doua luni dupa… hmm, ma e cum mai e… “ca nu eram sigura de relatie, ca una ca alta.”Dar daca era dupa 11 luni de relatie… e cam clara treaba, si iar e grav!
3 – bai, dupa 15 ani de casnicie fericita afli asta si… nu are cum sa mai fie la fel. Oricat de tolerant esti, nu poti sa o mai privesti in ochi. Si nu ca ti-a ascuns fapta. Foarte bine ca nu ti-a spus. Sigur nu se mai strangeau 15 ani. De fapt cel mai bine era daca nu afla. Asta mi-as fi dorit, sa nu stiu.
4- Asta cu bataia e o mare tampenie. Nu cred ca mai poate starni furia aia incat sa devi violent pt o fapta de acum 15 ani.
Sunt sigur ca as incerca sa continui relatia, dar ca in timp ne-am desparti, tocmai ca nu ar ma exista armonia aia dintre noi si ca nu ai cum sa nu-i reprosezi asta la fiecare cearta dupa aia. E o palma prea dura data de omu pe care l-ai iubit timp de 15 ani. Plus ca pui la indoiala toata perioada asta. Ok, despre fapta de acum 14 ani am afla eu, dar cine stie cate au mai fost si n-am aflat?
Concluzia: Divort!
July 15th, 2010 la 1:25 am
mah ..sigur si el a inshelat- o dar n-a aflat ea….asa k … si in plus dup 14 ani cum a aflat el??? dak i-a spus ea..stiti ce se zice greseala renoscuta e pe jumatate iertata , iar dak a aflat din zvonuri …vorbe…dupa1′ ani oricum e greu de dovedit ceva ..e totul relativ
deci..trecem peste:) pt cei 15 ani frumos si pt cei 2 copii
July 15th, 2010 la 1:52 am
nu ar trebui sa fie mare nenorocire, dar cu siguranta sotul ar privi apoi toate lucrurile petrecute in ultimii ani intr-o alta lumina. Eu nu cred ca as rezista..as vrea, dar nu as putea, ca as ajunge sa fac atatea reprosuri incat nu ar mai suporta niciunul relatia!
July 15th, 2010 la 1:54 am
@neuronu. Ok, de acord. Si daca rolurile se schimba? Si cea inselata e femeia? Atunci presupun ca se schimbau datele problemei si toate posturile erau in favoarea barbatului. Ca deh, barbatul e barbat, mai calca stramb, femeia e curva in schimb, asa-i? Plus ca, eu cel putin, nu-mi pot da cu parerea despre aceasta situatie pentru ca sunt prea putine amanunte. Nu ai cum sa judeci o viata de om. Cu atat mai putin sa dai cu presupusul si apoi sa judeci.
July 15th, 2010 la 7:52 am
primul lucrur ar fi o discutie apriga..intrebarea “de ce? ” si al doilea cred k ar fi un test de paternitate..daca in 15 ani de zile nu si-a dat seama…nu se stie nici copii cu cine sunt facuti(oupss)
July 15th, 2010 la 8:23 am
depinde de varsta copiilor, in pula mea, daca-s ai lu ala?
July 15th, 2010 la 8:40 am
Pe aia care apun ca vai ce i-as face i-as impusca. Nu au nici o treaba cu realitatea. Problema e complicata, deoarece sunt multe in joc:copii, probabil foloase materiale, etc. De sentimente nu mai poate fi vorba, e clar. Ideea e simpla pentru mine. Am decide impreuna termenii divortului si as face orice ca ai nostrii copilasi sa nu sufere. Ar fi greu, dar nu imposibil. Singura concesie pe care as face-o, si spun asta dupa ca am vazut exemple, ar fi daca ea mi-ar spune ce a facut si si-ar cere iertare. Altfel, sub nici o forma nu as continua. Daca aflu de la altii si ea recunoaste…s-a terminat.Ramane mama copiilor mei, o prietena de nadejde, dar nevasta mea cu siguranta nu. Pentru ca nu mai am incredere in nimic din ce-mi spune. Da, se poate ca si eu sa am partea mea de greseala, dar prefer sa-mi zici in fata, sa-mi dai termene, samd, decat sa sari in bratele altuia. Practic, as simti cum un altul, nu ma intereseaza daca prieten, cunostinta, coleg, isi baga p**a in familia mea. Asta ar fi. Punct si de la capat. Si as incerca sa fiu un parinte cat mai bun pentru copiii mei. Ma dedic lor, decat unei femei pe care nu o mai recunosc.
July 15th, 2010 la 9:10 am
#44 Mihai_S
Nu puteam sa o zic mai bine.Chiar daca a facut-o dintr-o tentatie trebuia sa stie ce este o femeie casatorita,cu un copil si restul.Putea sa reziste tentatiei.If you can do it once,you can do it twice.
July 15th, 2010 la 9:10 am
M-as despartii de acea femeie si m-as simtii tradat.
July 15th, 2010 la 9:51 am
Panseluta.
July 15th, 2010 la 10:19 am
trec peste. mi se pare absolut normal sa te futi daca simti o atractie fizica inexplicabila. pentru ca s-a futut, nu o avut un amant si nu isi dadeau intalniri secrete si nu se pupau ca adolescentii si nu isi planuiau sa ramana impreuna pe veci.
July 15th, 2010 la 11:49 am
e greu de spus ce ai face pana nu te pune viata in situatia respectiva..e usor acum sa spunem “as divorta” dar pusi in fata faptului nu cred ca mai luam asa usor deciziile. eu una cred ca m-ar darama vestea, s-ar duce dracului toata baza si stabilitatea relatiei, tot respectul…dar vorbesc din perspectiva unui om care n-a petrecut 15 ani alaturi de o singura persoana si nu stiu cat de solid se poate cladi o relatie in atata timp…
July 15th, 2010 la 1:48 pm
În sfârşit, @adina a spus-o: majoritatea dătătorilor cu părerea aici habar n-au ce înseamnă o relaţie de 10-15 ani completă, împlinită. N-aveţi idee de adâncimea conexiunii care se stabileşte după atâta timp, în cazul unei relaţii fericite. Toţi ar lovi, ar divorţa, că “dom’le, nu se poate, cum să fiu înşelat?”… OK, ai fost înşelat O DATĂ, acum 14 ani! Get over it! Femeia aia (în cazul exemplului de faţă) este mai parte din tine decât poate eşti tu. You can’t just ignore that!
Pentru ca n-ai aflat atunci, s-a putut consolida o astfel de conexiune. Pentru că există o astfel de conexiune, nu contează ce s-a întâmplat atunci. Si gata!
Plus că… care-i faza cu sexul? De ce sunt toţi omenaşii atât de traumatizaţi când partenerul lor de sex a fost atins de altcineva? Aşa, să zicem c-a fost atracţie nebună, sau a vrut să “compare”, sau… Şi ce? Acum e cu tine, şi sunteţi fericiţi. Care-i problema (ta)?? Când întâlneşti pentru prima oară o tipă, te deranjează că acu’ O LUNĂ (nu un an) era cu altul (implicit, făcea sex cu altul)? Probabil ca nu. De ce? Atunci nu era “a ta”, dar acum e? Cât de îngustă e o astfel de gândire…?
Anyway… ar fi bine dacă nu şi-ar mai da cu părerea toţi adolescenţii sau pudibonzii în probleme despre care n-au nici cea mai vagă idee. Dar asta nu se va întâmpla prea curând… nu?
July 15th, 2010 la 3:40 pm
Heh, grea problema, si asta pentru ca oarecum si eu sunt intr-o astfel de situatie. Nu au fost 15, dar au fost 6. Nu a fost la inceput ci a fost candva prin anul 5. Nu a fost fizic dar a fost sentimental.
Eu am ales sa iert, nu e ceva usor, oricum odata ce ti se intampla asa ceva te uiti peste umar si ai in tine anumite sentimente pe care nimeni nu si le poate imagina, sau simtii – toti simtim diferit.
Pot sa zic ca ceea ce conteaza cel mai mult este ceea ce simti tu pentru aceasta persoana, cu sau fara bataie (copilaresc/penibil), cu sau fara suparari, cu sau fara razbunare, cu sau fara pedepse. Daca o iubesti, o sa treci peste toate acestea. Daca ea te iubeste pe tine, o sa treci peste orice.
Cel care spune ca nu s-a gandit niciodata sa isi insele partenerul, se minte pe el/ea insusi. Indiferent cat de mare este iubeirea, totusi suntem oameni si vrem nu vrem, exista instincte ce ajuta inmultirea speciei, valabil mai mult la barbati mai putin la femei, dar exista.
Revenind la topic.
Draga domnule sot de 15 ani, te-as sfatui sa iti iei liber, vreo 5 zile, 10, 15 – cat simti tu, sa iti iei talpasita pe un munte, alta casa, sau chiar sa o dai pe ea afara din casa. Sa lasi TV, comp, tel, prieteni, alcool, etc… deoparte si sa stai jos sa reflectezi in liniste : ce simt, ce am de facut, ce se intampla daca….
Ia o decizie care sa fie a ta, scoasa din mintea ta, pentru tine si linistea ta sufleteasca.
Parerea mea, cu chiu cu vai, iarta… Daca 14 ani ti-a fost fidela, o sa iti mai fie inca 14+ d-acum inainte.
PS: nu salva casnicia, salveaza-te pe tine….sfat de aur….
PS2: oamenii nu se schimba niciodata, dar cateodata dragostea ii poate schimba…
July 15th, 2010 la 5:45 pm
incep sa ma intreb daca copiii sunt ai mei
)
July 15th, 2010 la 11:30 pm
@Amomin : zi-i tu unui barbat ce isi simte orgoliul tarait prin noroi “get over it!” sa vedem ce iese. Eu am trecut printr-o asemenea experienta, am trecut amandoi peste. Vorba vine. 7 ani jumate` mi s-a adus aminte de cate ori s-a putut de ceea ce am facut. Relatia s-a incheiat.
p.s. 1. nu m-am culcat cu altul, altii au presupus si au spus ca am facut-o
p.s. 2. a fost un pupic, nici macar un sarut nu a fost (i-au trebuit vreo 3 ani sa inteleaga ca nu a fost de fapt nimic) si pentru asta tot am avut de tras.
p.s. 3. pe langa infidelitatile precedente, i-am mai trecut cu vederea si altele, ca doar deh…..eu am fost curva pana la urma :) (i-am fost mai fidela decat ar putea fi orice femeie)
Acu` daca doamna in cauza are un sot mai intelept si o respecta, relatia va merge in continuare. Daca nu, divort. Nu se poate trai prin reprosuri zilnice. Nu e viata. Despartirea e cel mai bun antidot :)
Good luck to them both!
July 16th, 2010 la 4:46 am
@ Anonim…. As vrea sa fac cunostinta cu sotia ta… De unde esti? Nu pun sentiment… Doar asa… una mica….
July 16th, 2010 la 8:03 am
intr-o relatie [parerea mea de femeie, nu de om], se poate trece cam peste orice. mai putin peste faza cu “inselatul”: indiferent de forma, indiferent de motiv, indiferent de cine a comis-o. e valabil si pt noi ca nici muierea nu-i mereu usa de biserica, se aplica si pt voi ca deh, faceti uneori niste gafe despre care se spune insa ca “you must have a dick to understand the concept”. in fine, e o experienta ingrozitor de trista, mie una mi se face pielea de gaina numa’ daca ma imaginez in situatia asta, [fie in postura de criminal sau victima, ca tot rahatu ala e], pentru ca recunosc, nici mie nu mi-as ierta un astfel de gest execrabil, nici scaparea lui nu as putea s-o trec cu vederea fara sa-i scot ochii till death will do us apart[...poate chiar si dupa] , deci da, despartirea este solutia[ cel putin cea in acte, da' se mai poate vorbi la telefn, se mai poate iesi la o cafea, dar mai incolo, dupa ce se linistesc spiritele]
nota: scenariul se aplica in cazul in care nu-i un copil la mijloc. atunci se discuta putin altfel.
July 16th, 2010 la 9:50 am
Nu-i chiar asa de rau. Bine ca nu a aflat ca defapt e barbat si a facut operatie de schimb de sex la 18 ani, iar “ea” nu poate face copii :))
July 16th, 2010 la 12:33 pm
Cuplu fericit dupa 15 ani? Inca exista atractie sexuala dupa 15 ani? Te duci la psihiatru sa vezi ce e in neregula cu tine. Ea cu siguranta e ok daca a stat si cu alte persoane intre timp. Monogamia echivaleaza cu fericirea timp de 15 ani doar la persoanele puternic afectate psihic care fac din casnicie o obsesie
July 16th, 2010 la 3:35 pm
Barbatul are orgoliul maaaare, asa ca va intenta divort indiferent daca se mai iubesc.
July 16th, 2010 la 4:48 pm
i-as zice ca n-are nimic ca eu am inselat-o de mai multe ori in astia 14 ani…
July 16th, 2010 la 7:11 pm
@not this time: E drept, contează mult şi membrii cuplului. Dacă-s doi primitivi (ceea ce e relativ exclus, datorită celor 14/15 ani de “cuplu închegat în care monotonia nu şi-a găsit niciodată locul” – deci deja te-ai îndepărtat de la “datele problemei”), atunci e clar că el nu iartă / ea-l face porc, etc. Mă rog, dixtracţia vecinilor.
@lucas: Futăcios mic ce eşti tu. Crezi că nevastă-mea s-ar uita la tine? Lasă-mă să ma îndoiesc teribil (în timp ce mor de râs)… :) Let me guess, asculţi muzică la telefon (în auzul “prietenilor”) şi fluieri femei pe stradă “că-s bune”. A… şi n-ai prietenă (stabilă) – sau ai una de care nu ştii cum să scapi (că-i grasă / proastă / leneşă / combinaţii din cele trei). Tu eşti, Lăscărică?
Şi la subiect: sunt multe detalii ce pot fi discutate (încă) în cazul ăsta. De exemplu, ce fel de om e ăla cu care te-a înşelat. Dacă-i unu’ frumuşel, simpatic, isteţ… pula mea, eraţi la început, ăla a vrăjit-o… important e că s-a întors la tine (şi-a rămas). Deci avantaj tu! Dacă-i un idiot… atunci poate fi o problemă. Adică, ori eşti şi tu idiot (nu neapărat mai idiot ca respectivul, doar suficient cât, poate, să nu-ţi dai seama că eşti înşelat? – în cazul în care s-a mai întâmplat de-atunci), ori pe moment, acu’ 14 ani, te-a considerat la fel de idiot ca respectivul. Ceea ce înseamnă că aţi pornit în relaţie oarecum şchiop şi trebuie re-analizată un pic situaţia.
Anyway… vă doresc doar să nu fiţi înşelaţi şi să nu înşelaţi. Dacă simţiţi nevoia… întrebaţi-vă “de ce?” şi faceţi ceva în privinţa respectivă (ori vă “corijaţi” partenerul pentru a vă satisface suficient, ori… vă găsiţi altul).
July 16th, 2010 la 9:12 pm
“cu cine cu georgel ? … pe bune … ? si eu :) “
July 16th, 2010 la 9:31 pm
te intrebi daca copii sunt ai tai…:))
July 17th, 2010 la 2:34 am
@amomin:
1.eu am dat exemplu experienta personala, nu analizam problema data. Acum ca as fi eu sau nu primitiva…nu stiu zau (btw nu a fost monoton, nu a fost circ, am continuat pentru ca ne iubeam, doar ca in momentele de slabiciune, in orice relatie, reprosurile isi gasesc locul cu usurinta)
2. faza cu “erati la inceput” nu stiu daca se aplica sau nu (din lipsa de detalii) pentru ca inainte de casatorie…te asiguri cativa ani ca el/ea e alesul (in mod normal)
3. multumim de urari
July 19th, 2010 la 3:49 am
Hmm..
1. Ciudata situatie, nu vreau sa fiu in locul lui.
2. Prea putine detalii.
3. De fiecare data cand isi aminteste, barbatul/femeia se enerveaza, isca o cearta chiar si fara motiv.
4.Se iarta, dar nu se uita. – divort
5. Dar sa nu uitam ca sunt 14 ani…. decizia depinde de caracterul omului.
July 19th, 2010 la 7:46 am
keep on moving – dupa 14 ani, 2 copii si relatie ok.
Variante:
1) Te desparti, ea ia copii si jumate din imparatie, ai sa te simti ca un idiot si viata ta o sa fie mizera si probabil ai sa regreti tot restul vietii.
2) Te desparti, fiecare isi vede de propria viata, in cel mai bun caz sa zicem ca o sa va gasiti fiecare pe cineva si o sa aveti alte familii dar copii o sa fie nefericiti.
3) Discuti sincer cu ea si sa-ti explice clar “Ce cacat a fost in capul ei la momentul respectiv?” – si glumiti apoi pe subiect. Sunteti 2 adulti si puteti sa treceti peste asta daca intr-adevar relatia merge foarte bine.
July 19th, 2010 la 12:52 pm
ai trece peste? voi nu sunteti barbati mha…chik iubirea conteaza poi daca te iubea nu se futea cu alta! simplu taiata si bagata la sac!
July 19th, 2010 la 7:21 pm
fratilor,o casnicie nu inseamna doar sex!de aia nu se mai nasc casnicii fericite…pentru ca punem prea mult amprenta pe fidelitatea partenerului/partenerei cand vine vorba de sex…O casnicie inseamna mai mult de atat!Unii dintre noi sunt atat de tristi :))
July 19th, 2010 la 10:36 pm
Traim intr-o lume in care Dumnezeu nu mai este la moda,tot ceea ce facem, facem dupa placul, sa ne simtim noi bine, deoarce cei care Il reprezinta ne prezinta o imagine falsa a Lui sau se pune accent pe partea mistica (slujbe vodoo cu tamaie,lumanari, citirea Cuvantului ca pe o incantatie si nu ca pe o descoperire a caracterului Lui Dumnezeu, alungarea duhurilor cu apa magica, pardon apa sfintita) si neintelegandu-L, necunoscadu-L ajungem sa credem ca ceea ce trebuie sa facem pe aceasta lume este sa pupam nu stiu ce mana de sfant sau icoana cu puteri miraculoase.
Mi se pare o solutie foarte buna a lui #65 alexibad, sa intocmiti o lista cu toate variantele pe care le aveti, sa le dezvoltati ca sa vedeti unde duc fiecare si sa alegeti varianta cea mai buna pentru amandoi. Alegeti ce este mai bine pentru amandoi si nu uitati de copii, pentru ca aveti in fata Lui Dumnezeu o responsabilitate, impacati-va cu gandul ca nu mai puteti schimba nimic din ce a fost si ca nu veti uita niciodata, insa puteti trece peste. Va vorbesc din propria experienta, se poate merge mai departe, insa eu nu am reusit decat dupa ce m-am impacat cu gandul ca nu pot sa schimb nimic, chiar daca nu voi uita niciodata, chiar daca este posibil sa se repete cele intamplate. Dumnezeu ne este sprijin.
Se ajunge la astfel de situatii din cauza credintei slabe, pentru ca traim intr-un mod egoist si nu cum ne invata El. Toate faptele si toate deciziile noastre au anumite urmari, trebuie sa luam decizii constienti de acest lucru. Traim de parca viata noastra s-ar termina dupa 70-100 de ani, insa vesnicia cate sute de ani are? Deciziile noastre din aceasta viata influenteaza cum ne vom trai vesnicia. Asa trebuie sa luam orice decizie in viata, pe termen lung (cel putin cat o vesnicie) si ar fi bine daca am lua o decizie placuta Lui Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire si nu ne vrea decat binele.
Daca va iubiti asa cum Dumnezeu ne iubeste, nu este nimic peste care sa nu puteti trece. Si daca vreti sa stiti care ar fi decizia Lui in cazul vostru, puteti afla citind Cuvantul Lui si rugandu-va sincer sa va dea intelepciune si lumina.
Întâia epistolă sobornicească a Sfântului Apostol Ioan Cap. 4
8. Cel ce nu iubeşte n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru că Dumnezeu este iubire.
16. Şi noi am cunoscut şi am crezut iubirea, pe care Dumnezeu o are către noi. Dumnezeu este iubire şi cel ce rămâne în iubire rămâne în Dumnezeu şi Dumnezeu rămâne întru el.
July 20th, 2010 la 2:00 am
#68 Theodor
De acum tineti predici si pe internet ??? Eu zic sa va pastrati “marea voastra afacere” in biserica. Sa continui ? hai sa continui. Peste tot pe unde va aud, dumnezeu in sus, dumnezeu in jos. Daca tot sunteti asa de credinciosi, si il iubiti asa mult, de ce nu va opriti din stors bani si vandut povesti ?
Construiti biserici in fiecare an, pentru ce ? AAAA ca se poate. Am priceput.
Atatia aurolaci, familii fara casa, voi construiti biserici si manastiri. De ce nu construiti blocuri ? case ? azile ? DE CE ? Atatia bani neimpozitabili, dar vai, romania e in criza. Macar stati low profile si nu ne mai sugeti pe fata. Voi, guvern, tot una. Diferenta e ca voi controlati o lume intreaga.
#neuronu scuze de off topic. trebuia sa ma descarc.
July 20th, 2010 la 3:49 pm
o iert
July 21st, 2010 la 10:53 pm
#69 prF* Ai dreptate … esti off topic. Eu sunt de acord cu tine, nu imi place deloc ce se intampla in biserci in ziua de azi, exact asta am si spus, daca ai citi mai atent ai intelege. Nu inteleg insa ce din ceea ce am scris te-a suparat atat incat ai simtit nevoia sa te “descarci”? Esti suparat pe ceea ce am spus sau pe Dumnezeu? Referitor la partea cu banii, explica-mi si mie unde in mesajul meu am facut cheta pentru vreo biserica?
“Macar stati low profile si nu ne mai sugeti pe fata. Voi, guvern, tot una. Diferenta e ca voi controlati o lume intreaga.” Referitor la asta, nici nu stiu ce as putea sa spun. Eu si Noua Ordine Mondiala, Marele Guvern Intergalactic, impreuna conducem Lumea, implicit si pe tine, nu? Nu numai ca esti un frustrat dar esti si paranoic.
Chiar daca nu crezi in Dumnezeu, nu inseamna ca nu exista. Chiar daca Il desconsideri atat de mult incat sa ii pui in carca tot ceea ce se intampla rau in biserica, in guvern si tara ta sa stii ca ai o imagine falsa asupra Lui. Acela care aduce raul in lume nu este Dumnezeu, mai gandeste-te la lucrul asta.
Referitor la faptul ca spui ca tin predici pe internet, nu stiu de cand a iti spune opinia asupra unui lucru inseamna a tine o predica. Oare sa fie faptul ca L-am introdus pe Dumnezeu in discutie, ceea ce te-a facut sa rabufnesti?
Din cate imi amintesc traim intr-o tara libera si crestina, nu stiu de cand este o rusine sau interzis sa vorbesti despre Dumnezeu?
Oricum scuze pentru ca si eu sunt off topic.
July 23rd, 2010 la 7:36 am
ma duc sa ma cac
August 3rd, 2010 la 2:39 pm
Dar cum de a aflat sotul?Doar au trecut 14 ani..
In fine, important e ce au in prezent, daca le merge bine si sotia e la fel de desteapta ca si pana acum, de ce sa nu se iubeasca in contuinuare?
August 3rd, 2010 la 4:02 pm
“”"#57 Abu Dhabi
O mai exista atractie sexuala si dupa 15 ani(daca ai cu cine)… dar mi se pare cea mai realista parere de pe aici ceea ce spui tu ; intr-adevar monogamia timp de 15 ani e o boala psihica. E trist ca putini pricep ca nu apartinem nimanui si ca nimeni nu ne apartine… sa lasam simtul proprietatii cand e vb de oameni si sa il manifestam cand e vb de masini sau case :P .
#71 Theodor
“Chiar daca nu crezi in Dumnezeu, nu inseamna ca nu exista.”
Foarte adevarat, dar si reciproca este la fel de valabila:
Chiar daca crezi in Dumnezeu (tu, altii, 1 mil oameni), nu inseamna neaparat ca el chiar exista.
September 3rd, 2010 la 12:16 pm
Daca ti-a fost fidela timp de 14 ani e posibil ca si presupusa infidelitate sa fie doar o inventie.
Este dificil sa iei in prezent o hotarire care sa pedepseasca un fapt petrecut acum multa vreme.
September 3rd, 2010 la 12:32 pm
Si eu sunt monogam de 14 ani, casatorit de 10 deci sunt bolnav :) .
Cred ca in situatia data, ar trebui s-o ierte, dar nu va mai fi totul ca inainte.
September 16th, 2010 la 11:50 am
Depinde!
Daca a facut-o cu un coleg de serviciu de-ai ei, nu ma priveste; este o problema institutionala….Poate ca asa erau fisele postului… Conteaza doar daca au rezultat copii…xerox! Dupa 14 ani ( chiar, de ce dupa 14 ani? de ce nu dupa 15 sau 20?!)
Daca a facut-o cu un coleg de-ai mei, e nasol! Pentru el, daca am ajuns seful lui! Daca nu, merg pe burta! Banuiesc ca, in 14 ani, nu este singurul fraier pacalit de nevasta-mea!
September 16th, 2010 la 11:54 am
76 mugur007
Nimic, niciodata, nu mai poate fi ca inainte!
In cazul asta, sintagma “inainte era mai bine!” se refera, strict, la perioada dinainte de casatorie!
Si, nu uita! Lucrurile se vor inrautatii! Independent de criza economica!
November 8th, 2010 la 7:15 pm
Da ce? T-i s-a intimplat tie?….Cum vad comentariile cele mai multe sint pe teme legate de relatia intre cupluri (sau cuple..ca sa fiu la moda). Ce conteaza ce as face eu? Fiecare face altceva….problema e ca ai doi copii. Daca niciunul nu are inca 14 ani, treaba e mai usurica, desi ….al dracului de spinoasa….Va spun eu , e lucratura grea si e nevoie de doi ca sa se rezolve astfel incit ceilalti doi mai mici sa nu fie afectati. Din experientele altora am constatat ca mai curind se rezolva intre cupluri cu intelect mai putin sofisticit. Asta pentru ca taranu’ tine mult la copiii lui si poate sa-si calce pe mindrie, dar ‘telectualu’…hm are prea multe in capu’ lui de ingimfat si de multe ori iese cam rau….asa ca ar fi bine sa va pregatiti inainte de casatorie si sa va puneti intrebari de acest fel. Nu o sa stiti nici atunci ce o sa faceti , dar poate e mai usor sa treceti peste mindrie si sa ziceti……uf…a fost o data ca niciodata si am doi copii si vreau sa-i cresc cu tine bun s-au rau ca eu te-am luat si cu defecte si daca ai gresit…poate ai invatat ceva. Greu e pentru cel fentat, greu si pentru celalalt sa accepte ca fentatul il accepta asa …de neacceptat cum e…
March 25th, 2011 la 6:15 pm
prostii…s-a intamplat acu 14 ani.o iert frate,k io nu as fi in stare sa stau 2 saptamani fara sa joc in deplasare
September 14th, 2011 la 7:14 pm
EE.. Prin ce a trecut omul am trecut si io am 13 ani de casatorie si timp de 3 ani ma tras si pe mine nevasta am observat dar nu am putut sai prind an fapt ca sai transez cu timpu mi-a venit si mie vremea si iam platito cu aceiasi moneda dar pe fata mam lasat prins cu cea mai buna prietena a ei si a duruto rau ” apoi am dat lucrurile pe fata am stat la o cafea si am povestit tot atat eu cat si ia fara razboi si am ajuns la concluzia ca eu am inpinso pe ie sa faca pasul asta si ia pe mine acum suntem cel mai tare cuplu si fara secrete unul de altul ( amantu era barbatu prieteni ei pe el la durut ca am facuto si an 3 eu cu ele doua ) e tare\\ 5 minute sa fi destept doar suntem in UE fratilor si nu va plangeti ca va vine si voua randu