Loto – ţeapa nationala
Potul de 10 mil euro de saptamana asta a declansat isteria “Loto 6/49″ in Romania! Tot romanul, impatimit al jocului sau din contra jucator de ocazie, a inceput sa viseze la marele premiu. La OTV s-a facut o cheta de 137000 euro pt “marele bilet” de 23 de numere! Ce e bine ca odata cu isteria asta s-au declansat si adevarate anchete mediatice in legatura cu corectitudinea jocului! Foarte multa lume injura OTV-ul, de multe ori pe buna dreptate, dar cel putin, de data asta au gasit probe care dovedesc clar ca loteria poate alege numerele castigatoare dupa bunul plac! A fost suficient ca directoarea agentiei nationale sa pronunte numele “Editec” (compania care produce suflanta, bilele si softul aferent) ca telespectatorii sa intre in rolul de detectiv. Si s-au descoperit lucruri extrem de interesante!
Pe site-ul Editec puteti afla ca in interiorul fiecarei bile din cele 49 exista o tablita de indentificare cu un cod format din 22 cifre, asa numitul ARS , cod ce este citit de suflanta si apare automat in calculator! Deasemenea, toate cele 49 de bile trebuie sa apartina aceluiasi set se bile. In caz ca, una sau mai multe bile apartin unui alt set de bile, acestea nu sunt recunoscute de suflanta!
Alt element foarte important! Fiecare bila inainte de a fi introdusa in suflanta trebuie sa fie verificata cu sistemul producatorului. Acesta are 3 inele prin care trebuie sa treaca fiecare bila. Primul inel citeste bila sa fie din acelasi set cu celelalte, inelul al doilea verifica dimensiunile si al treilea greutatea! Acuma. Ce a pezentat Loteria Romana? Mai multe televiziuni au aratat cum se cantaresc bilele. Cu un cantar, obijnuit, de bijutier!!! Si atunci se nasc mai multe intrebari. De ce asa si nu cu aparatul producatorului, care evident, le-a fost livrat impreuna cu suflanta? De ce nu a fost prezentat si acest sistem? De ce nu s-a mentionat ca suflanta poate identifica orice bila? Are Loteria Romana ceva de ascuns?
Pai are! Iata cat de bine este pus la punct sistemul. Imaginea alaturata ne prezinta ce apare pe calculator in momentul cand bila trece prin primul inel al sistemului de verificare! De la anul de fabricatie pana la culoare si setul de bile din care face parte! Atentie! Daca bila nu face parte din acelasi set cu celelalte nu poate trece de primul inel! OK. Loteria Romana a aratat ca are doua seturi de bile. Deci daca sa spunem in suflanata sunt introduse 6 bile din setul 1 si 43 din setul 2, cele 43 de bile din setul 2 nu au nici o sansa sa iasa, pt ca nu sunt recunoscute de suflanta!
Si ca si cum toate astea nu erau suficiente, bomboana pe coliva o pune chiar producatorul sistemului. In cartea tehnica a masinariei, producatorul precizeaza ca softul poate controla jocul! Cu alte cuvinte masinaria asta poate juca corect sau nu, in functie de cum decide Loteria National! Asta poate ca explica mai bine de ce poturile mari din istoria loteriei s-au castigat doar in momente de sarbatoare (alegeri, Paste, Craciun sau Revelion)!
P.S. simt nevoia sa ma felicit ca nu joc la loto!
Articole asemănătoare:
- Loto – teapa nationala (2)
- Joci la loto?
- Loto – sfidare pe faţă
- Din seria ciordeli de pe net…
- Dragobete şi Dezmăţ!
Pe de o parte nu-mi vine sa cred cata lume se inghesuie sa b…
36.595.511,40 RON – ăsta e reportul la loto de săptămâna tre…
Un amic de-al meu mi-a atras atenţia asupra extragerii loto …
S-a declanşat iar nebunia cu loto că e potul mare. Zilele tr…
Articol scris de Criss Ne-am pregatit de Valentine’s Day cu …









August 25th, 2007 la 9:43 am
[...] De citit: Articol Hotnews; Loteria recupereaza potul cel mare in doar o saptamana; Un post al lui Neuronu despre acest subiect. [...]
August 25th, 2007 la 11:37 am
asta e treaba cu romanii.dupa ce ca sunt prosti mai sunt si paranoicii.cum o gramada de dobitocii se uita la otv nu e greu sa lansezi tot felul de fantezii care mai de care mai tampite.si lumea sa zica “asa e domnule, ca au dat si la tv”
August 25th, 2007 la 1:06 pm
@xxx…pe ce te bazezi de ai atata incredere in Loteria Nationala? Esti genu’ ala, “crede si nu cerceta“?
omule, asta cu “dobitocii care se uita la otv” a devenit un cliseu deja, dar aici e vb de alceva. Aici e vb de “fanteziile tampite” care se pot gasi pe site-ul CELUI CARE A PRODUS SOFTUL SI MASINARIA!!! Daca producatorul zice ca “softul poate controla jocul” si ca verificarea se face cu sistemul lor, iar tu vezi clar ca lolteria vine cu un kkt de cantar si nu pomeneste nimic despre faptul ca suflanta “citeste bilele“, cum sa nu devii suspicios? Sistemul de citire este exact ca cel de la supermarket. Aparatul de la casa citeste pretul produsului si bipaie daca nu platesti.
Argumentele mele ca loteria este o inselatorie sunt luate de pe site-ul producatorului. Argumetele tale ca jocul este corect care sunt? Ca OTV e de kkt si ca directoarea loteriei a spus ca se joaca pe bune, nu?
Genu’ asta de oameni, care in naivitatea lor refuza sa vada evidenta, chiar merita sa piarda bani! Prostia se plateste!
August 25th, 2007 la 2:26 pm
mie mi se pare o prostie sa joci ca asa ceva,inca de mic copil ziceam ca e vrajeala,chiar daca nu stiam despre ce e vorba exact,dar iata ca aveam dreptate
)
August 25th, 2007 la 2:54 pm
wow… banuiam de mult chestia asta dar acum vad ca e chiar posibil nu destul ca sansele sa castigi sunt de 1 la 13 milioane mai fac si marlanii astia… fac prea multi bani astia …
August 25th, 2007 la 4:02 pm
[...] Neuronu imi aduce aminte de ce sunt fericit ca sunt roman. Long live the romanian dream. Romania, tara tuturor posibilitatilor! (Chiar sunt curios daca si cat scandal iese dupa duminica asta cu loto si otv ). [...]
August 25th, 2007 la 10:05 pm
nu am chef sa stau sa analizez problema.un om cu o idee fixa sau cu un inceput de paranoia mereu o va tine pe a lui indiferent cate argumnete aduci. ideea e simpla sunt 49 de numere din care alegi 6.adica combinatii de 49 luate cate 6. si din amintiri parca iese un numar in jurul 14 milionade de combinatii. deci ca sa castigi, trebuie sa nimeresti o varianta din 14 milioane. clar,daca nu ar trisa astia ar fi usor de castigat
August 27th, 2007 la 1:18 pm
Fara a vrea sa imi fac reclama, pentru ca stiu ca nimeni nu se uita la commenturi, te rog citeste articolul meu de pe http://rezistenta.blogspot.com/ in care dau o replica la ceea ce ai scris tu aici. Mersi!
August 27th, 2007 la 1:20 pm
paranoia ta si teoria conspiratiei… ce sa zic
eu nu joc pentru simplul motiv ca sansele sunt mici si nu cred in “noroc” la modul acesta. Asta insa nu ma scuteste de a intelege cateva lucruri, caci chiar daca tara in care traim totul e posibil si e plin de baieti “destepti”, ce spui tu nu tine.
spre exemplu, sa controlezi din software masina inseamna (citez de pe site Editec):
All the functions concerning the control of the machine are easily adjustable and thanks to the friendly interface of the PC, the main drawing parameters can be modified, among them:
• Time of introduction of the balls from the loader into the drum
• Time of blowing and the mixing speed of the balls.
• Duration of the mixing before the start of the draw
• Number of balls to be drawn
• Number of bonus balls
• Time interval between two balls.
• Time of extraction (always variable given the random process)
• A function of automatic consecutive draws is available.
Nicidecum nu inseamna ca controlezi bilele care SUNT EXTRASE.
pa pa
August 27th, 2007 la 2:12 pm
@ buciuman…am citit articolul tau si pot sa-ti spun ca …esti jalnic bai baiete!
August 27th, 2007 la 2:18 pm
“neuronu said…
apropos de “clovni”, te faci de ras cu logica ta!
Tu in primul rand nu esti in stare sa intelegi ceea ce citesti. NU am spus niciodata ca loteria fraudeaza extragerile in sensul ca directioneaza castigul catre un anumit jucator! Spun doar ca loteria daca vrea ca in saptamana x sa nu se castige poate sa aleaga o combinatie necastigatoare! Iar in saptamana in care vrea sa se castige (si de obicei s-a intamplat la alegeri, Craciun, Revelion,etc), se joaca pe bune, sau poate chiar se alege o varianta castigatoare, neinteresandui cine este acea persoana care va castiga!”
Dar de ce ar face asta? Ce castig are aduce cuiva? Nu mai bine ar folosi puterea de control ca sa directioneze castigul catre ciineva? In plus nu scrie nicaieri pe site ca poti controla numerele.
De altfel, daca as face o statistica, am observa ca castigurile nu se fac niciodata in jurul unei zile importante. Deci afirmatia este cel putin inutila daca nu falsa.
In plus, tu te potrivesti in definitia unui clovn pt ca chiar esti stand-up comedian nu? Nu cred ca trebuie sa o iei ca o insulta.
August 27th, 2007 la 2:42 pm
@ buciuman…uffff, am si eu o intrebare. Cati ani ai?
“Dar de ce ar face asta? Ce castig are aduce cuiva?”-pt ca loteria opreste 50% din suma totala jucata in fiecare saptamana, iar restul de 50% se duc la fondul de castiguri. Cu cat castigul la categoria I este mai mare cu atat mai multi jucatori sunt. Ex: acum doua saptamani potul cel mare era de 6 mil euro, nu s-a castigat (wow nu a jucat nimeni 18, 42, 43, 44, 46, 47?!?), 50% din ce s-a jucat in saptamana aia a luat loteria, urmatoarea saptamana potul cel mare a fost de 8 mil euro si au jucat si mai multi oameni, iar nu s-a castigat. Iar si-a luat loteria 50% din ce s-a jucat in saptamana aia! ACUM intelegi?!?
“daca as face o statistica, am observa ca castigurile nu se fac niciodata in jurul unei zile importante” – DACA ai face statistica asta (care de fapt s-a facut) ai avea surpriza sa vezi ca am dreptate!
“tu te potrivesti in definitia unui clovn pt ca chiar esti stand-up comedian nu?” – unu’ care confunda un clovn cu un stand-up-ar, nu da dovada de prea multa inteligenta!
P.S. singura ta scuza ar fi sa ai mai putin de 15 ani!
August 27th, 2007 la 3:15 pm
Da dar ceea ce spui tu e doar o ipoteza pe care o sustii fara dovezi. Singura dovada ca loteria ar fi trucata este circumstantiala, anume ca suflanta ar putea fi controlata (ceea ce nu reiese deloc de pe pagina producatorilor). Cum poti sa sustii asemenea argument? Las-o balta. Oricum nu incerc sa te conving. Romanii vad ca reactioneaza violent cand exista bani pe care nu i-au muncit si nu i-au meritat nu sunt castigati de ei.
August 27th, 2007 la 3:37 pm
[...] Neuronule, fie ce-o fi da eu tot nu-s de acord cu [...]
August 27th, 2007 la 3:52 pm
interesant post-ul! E bine documentat DAR
Totusi daca masina ar fi in stare sa scoata o varianta predeterminata – sa zicem 1 2 3 4 5 6 atunci e doar chestiune de cine manuieste masina.
Azi e angajatul loteriei care e atat de constiincios incat sa aduca bani la bilantul loteriei. Maine ar putea fi varul bunicii pisicii lui gogu leat cu ghita pretin cu MINE care tocmai si-a tras un job la loteria nationala si ma fericeste pe mine, familia mea si pe neamul sau.
E greu de crezut ca toti din bransa fac interesul Loteriei, cu o asemenea mina de aur in mainile lor. Cate firme au fost falimentate de coruptia romanilor pusi in functii sus? De cate ori s-a furat statul? Daramite acum cand poti telecomanda castigul in favoarea ta personala.
E cam trasa de par ipoteza ca Loteria te fura pe ascuns. Loteria ‘te fura’ pe fata prin insusi infiitarea jocului de loto. Nu cred in ipoteza asta bombastica si-ti dau exemplu concret: in italia s-a intamplat exact pe dos. Mafia juca o varianta si manarea extragerea ca sa iasa numerele LOR.
Deci fiecare isi face interesul propriu, nu al loteriei. Daca e posibila controlarea suflantei atunci va rog demonstrati ca poturile s-au dus rude/prieteni/cunostinte ale celor care lucreaza la Loterie.
Nu cred ca cineva de la Loterie poate rezista la asemenea tentatii daca i s-ar oferi pe tava – ‘lasa sa castige Loteria si nu bunica mea care a jucat o varianta simpla’ – mai ales in romania.
August 27th, 2007 la 4:57 pm
Ideea pe care trebuie sa o intelegi este ca loteria ar putea fi controlata astfel incat cineva anume sa castige alauri de alti norocosi, sau ca nimeni sa nu castige, dar nu ca cineva sa castige si restul nu.
August 27th, 2007 la 5:23 pm
Nu cred in 6 din 69 si nici in alte jocuri de noroc. Nu am noroc la bani. Dar persoana care afirma ca nu poti controla masina ce numere sa extraga prin softul pc e o persoana mult prea credula. Daca ar citi putin ar vedea ca exista si un astfel de precedent in istorie, pe undeva prin anii 1998-99 prin USA.
Semnat:
Un mic administrator de retea (printre care si de cazinouri).
August 28th, 2007 la 11:05 am
Am citit post-urile voastre, si nu prea le vad rostul. De fapt, ce se vrea? Ca sunt romanii creduli – probabil da. Ca fura Loteria – sigur da.
Acum voi da si o explicatie simpla.
Suma pusa in joc este mare, pentru un om de rand este imensa, iar pentru stat este bunicica. Cine controleaza Loteria – statul, oriunde in lume statul le controleaza ( pe fata sau pe ascuns) => un grup de interese gen guvern, mafie, consortiu…. etc.
Avantajele sunt multiple, incepand de la reclama si ajungand la simplul castig al Loteriei de 50% din ce se joaca in saptamana respectiva.
De schimbat nu se schimba nimik, nici in Ro nici altundeva, cu remarca, ca la noi se face zarva multa si degeaba.
Nu cred ca Loteria stabileste numarul castigator (persoana) => daca ai noroc castigi, ceea ce reprezinta si scopul in sine al jocului.
Nu cred ca se stabileste numarul castigator din simplu motiv ca sunt mai multi interesati si daca o persoana incearca sa avantajeze pe cineva anume, cu siguranta ca ceilalti din gurp ii “vor sparge capu”… o certitudine in lumea asta mare e ca oamenii se OMOARA pentru bani, adica pentru bani putini, daraminte pentru sume bunicele.
Incheierea este ca daca ai noroc castigi adica se intampla exact lucrul pentru care ai jucat
Ca se intampla ca si altii sa castige (alte lucruri si avantaje) odata cu tine, asta se intampla decand lumea si pamantul, asa ca , daca analizezi din toate punctele de vedere totul e asa cum ar trebuii sa fie, deci …. multa zarva pentru nimik
August 28th, 2007 la 7:50 pm
Si acum, ca s-a aflat ca e bulibaseala cu extragerea, ce credeti, vor mai juca romanii?
August 28th, 2007 la 7:58 pm
Ai o stire interesanta trimite-o pe http://www.digme.ro
August 31st, 2007 la 12:18 am
Ii aplaud pe cei care joca doar un bilet obosit de 4 ron (pote ai noroc), ii compatimesc pe cei care baga bani aiurea in loterie(esti prea prost ca sa ai noroc)-> SAVE YOURE MONEY….BUY SOME RIMS.
September 1st, 2007 la 6:46 pm
[...] a scris un post in care explica exact cum sta treaba cu suflanta aia si cu Loteria [...]
September 1st, 2007 la 7:55 pm
Aia de la OTV nu au reusit sa ma convinga insa acum ca am citit asta la tine s-ar putea sa aiba dreptate.
September 2nd, 2007 la 1:01 pm
[...]cum poate sa masluiasca Loteria Romana rezultatele pe blogul lui Neuronu. Probabil ca nu stiati detaliile alea, nici eu nu le stiam si acum ca le-am citit parca mi-a mai trecut cheful de a arunca banii la Loto. Astept si opiniile voastre. Ce credeti despre teoria asta? Loteria Romana isi bate joc de cei care-si arunca banii sau e o institutie corecta?[...]
September 2nd, 2007 la 4:37 pm
“dovedesc clar ca loteria poate alege numerele castigatoare dupa bunul plac!”
Pe dracu! Nimic din ce tot zici tu acolo nu e dovada. Si crestinii astia se cearta pe aberatiile tale. Bravo xxx, mi-ai luat-o inainte cu vorbele alea. Fetelor, tot ce spune asta e ca loteria controleaza jocu, ceea ce e normal, si ca POATE sa “faca jocurile”. Asta nu inseamna ca a si facut-o. Doar ca niste dobitoci dornici de audienta zic ca daca a folgerat inseamna ca e actu lu Dumnezeu, asta nu inseamna ca asa a fost. Pentru tine, ala cu”crede si nu cerceta”. Pai ba baiatule, tu crezi ce zice ZEROTV si le mai si prezinti mai departe mot-a-mot sustinand ca sunt niste incuiati aia care nu cred ca sunt adevartule si mai vorbesti de “nu cerceta”. Te inchizi singur. Daca e sa ne luam dupa motive si posibilitati ii cred mai deegraba pe ciumpalacii de la tv in stare sa scorneasca o dobitocie ca asta ca sa scape cu camasa curata (nu ca ar avea cineva ce le face, dar de dragul audientei), pentru ca le convine si le e prea usor sa prosteasca multimea de vite care ii urmaresc.
Spre final, doua versuri, de la ZEROTV pentru voi :
“Traind in cercul vostru stramt/ Norocul va petrece”
September 2nd, 2007 la 8:58 pm
@ Bla…”tot ce spune asta e ca loteria controleaza jocu, ceea ce e normal, si ca POATE sa “faca jocurile”. Asta nu inseamna ca a si facut-o.” – dar nici nu iti da prea mare incredere in loterie. Cand sti ca cineva poate sa NU joace corect daca are chef, parca nu iti vine sa mergi pe incredere. Mai ales cand sunt atatia bani la mijloc!
“tu crezi ce zice ZEROTV si le mai si prezinti mai departe mot-a-mot sustinand ca sunt niste incuiati aia care nu cred ca sunt adevartule si mai vorbesti de “nu cerceta”. Te inchizi singur.” – bai baiete, unde ai vazut tu sa spun ca “sunt niste incuiati aia care nu cred”?!? Si ai vazut tu la OTV ceea ce prezint eu aici??? Apropos, imi plac la nebunie astia care injura OTV-ul si spun ca nu se uita la asa ceva, dar cand vine vb de o discutie, un caz, ceva de la OTV, sunt pusi la punct cu tot ce s-a discutat acolo. Cum dracu se intampla asta nu inteleg
Ce nu ai inteles tu este ca eu datele astea NU LE AM DE LA OTV!!! Daca citeai postul cu mai putina inversunare nu aveai cum sa nu vezi asta!
P.S. Faptul ca as putea fi privit ca “aparatorul OTV-ului” nu ma pune intr-o lumina favorabila si nu-mi convine chiar deloc, dar cand vad atatia ipocriti care injura tot ce “da bine” sa injuri (Otv, Becali, Zavoranca, etc), doar asa ca e in trend…mor frate!
September 3rd, 2007 la 2:13 pm
Cea mai mare timpenie pe care am citit-o despre loto 6/49. Deci aceasta teorie suna asa: loteria nu numai ca falsifica extragerile, dar mai mult sistemul de extrageri este dotat cu un mecanism de falsificare a extragerilor si mai mult, toate astea apar scrise pe site la producator. Asadar, avem un producator care vinde sisteme pentru loterii si la producator pe site scrie ca se pot extrage ce numere vor cei care se ocupa de extragere
)))
Am doua intrebari doar:
1) aceasta teorie a fost conceputa de persoana care sare in sus in bannere?
2) de ce?
September 9th, 2007 la 12:02 pm
din fericire eu nu joc la loto si nici la oTV nu ma iut, prefer sa vad parodia de la Carcotasi espre 0tv
September 14th, 2007 la 4:57 pm
Daca Loteria Romana n-ar avea nimic de ascuns, atunci de ce nu s-ar face extragerile imediat la cca. o jumatate de ora dupa ichiderea casieriilor ?
Nu cumva timpul scurs pana la orele 19 este folosit de calculatoarele agentiei pentru a determina din noianul de variante jucate care sunt cele mai avantajoase pentru agentie? Cu un soft corespunzator se poate afla varianta/variantele nejucate de nimeni si in acest fel se pot frauda jocurile.
V-ati intrebat de ce suntem mereu indemnati sa jucam variante simple si nu combinate – care le-ar complica mult sistemele de analiza a datelor si le-ar prelungi corespunzator timpul?
Nu cumva salariile foarte mari si premiile exorbitante pe care le iau cei cativa angajati, direct implicati in acest ‘mecanism’, sunt o buna rasplata pentru loialitate ?
September 16th, 2007 la 8:11 am
Bravo, Neuronu, si felicitari pentru acest post! Ai dreptate in tot ceea ce sustii aici, chiar cu riscul de a te numi unii gugustiuci Lazarus al doilea. Lasa-i sa-si plateasca prostia si snobismul de 2 bani! Poate ar fi trebuit sa spui pe fata ca este o mare frauda in care PSD-ul are rolul principal, deoarece contractul Loteriei cu miliardarul grec Kokkalis, care detine firma de soft, a fost facut pe vremea cand psd-istul Oliviu Gherman era inca Presedintele Senatului, firma in care este actionar alaturi de Kokkalis, si fiul sau, Mihai Gherman. Si fiindca fara securisti nu se poate, o avem azi pe madame Ghervasuc, directoarea Loteriei, membra a partidului lui Voiculescu, PC, care se va marita tot cu un securist din Mangalia. Exact prin modalitatea pe care ai prezentat-o tu aici, acest Kokkalis a fraudat si Loteria din Grecia, dar pentru ca grecii sunt ai dracului, i-au facut dosar penal, iar el si-a mutat jucariile in Romania si in alte cateva tari. 75 % din incasari intra in buzunarele lui in fiecare luna si a celorlalti baieti destepti pe care i-am pomenit aici si, bineinteles, Marile Premii sunt tot ale lui si ale gastii penale din care face parte. Kokkalis este un hot ordinar care are mai multe dosare penale pentru inselaciune, ca doar asa s-a imbogatit, dar care beneficiaza de un regim special deoarece Justitia se face mica atunci cand e vorba de un miliardar, iar interesele sunt foarte mari. Dupa cum se vede, nici astazi nu se cunoaste castigatorul Marelui Premiu la 6 din 49, iar circul pe care l-a facut securista Ghervasuc bagand la inaintare oameni care se incurca in explicatii este foarte relevant si vine in sprijinul afirmatiilor tale si ale mele. Totul este un furt pe fata. Fraierii n-au decat sa nu creada si sa fie in continuare cotizanti la Loteria Romana.
September 17th, 2007 la 2:13 pm
In primul rind, fraudarea masinii de extragere este posibila cu sau fara asistenta producatorului.
Daca tu, om obisnuit nu stii CUM s-ar putea face asta, fiti siguri ca sint altii care au gasit deja solutii.
Sa nu uitam ca este un senzor care citeste bielel extrase si care e amplasat chiar linga orificiul de extragere. Nu e deloc greu sa detectezi apropierea unei bile “castigatoare”. In acel moment, maresti intensitatea jetului de aer..si voila, apare un numar castigator.
Desi nu cred ca ar fi necesara o astfel de complicatie pentru ca frauda este posibila si fara falsificare directa a extragerii, mult mai simplu si mai elegant.
Credeti ca e asa greu sa se adauge un set de numere intr-o memorie si sa se genereze “retroactiv” un bilet castigator??
Ce este mai greu de falsificat? O extragere publica sau datele de la o masina de citit/imprimat bilete pe care nu o stie/vede nimeni?
Ati vazut extragerile la tv. Dar ce stiti despre masinile care genereaza bilete? De memoriile pe care se stocheaza numerele jucate?
Sinteti sigur ca nu pot fi fraudate?
In acest fel rolul suflantei ar fi unul mult mai simplu: sa se asigur ca NU iese nici o combinatie deja jucata. E mult mai simplu decit sa scoti “la sigur” o anumita combinatie.
Si pentru ca nu este un procedeu 100% sigur, eventual pot sa iasa 3,4,5 numere..dar niciodata 6. Si ca sa se asigure ca nu exista riscul ca cineva sa ia din “momeala” pentru fraieri, chiar si premiul pentru 5 numere este unul nesemnificativ.
Sinteti naivi cei care credeti ca e musai sa cistige o ruda/cunoscut a cuiva de la Loterie. In definitiv cistigatorii nici nu se cunosc. Si chiar daca s-ar cunoaste, fiti siguri ca sint bine alesi pentru ca tacerea sa fie pastrata. Si nu e nevoie mai mult de 1 an ca afacerea sa fie data uitarii, pentru ca vor fi noi mize, noi cistigatori, noi scandaluri, etc..
September 18th, 2007 la 11:23 am
Nimic mai adevarat- “cainii latra, caravana trece”. De fapt , totul se inscrie in bine cunoscutul slogan:”-Mircea, fa-te ca lucrezi!”
Baietii cu ochi albastri controleaza deja tot ce misca in economia tarii. In graba lor pentru castiguri usoare, au ajuns sa ne jigneasca inteligenta prin superficialitatea cu care lucreaza la scenarii. Am vazut suficiente materiale TV, neprofesioniste, transmise “in direct”. Vremurile apuse ale celebrilor “zvoneri” si “raspandaci” ne starnesc acum nostalgii. Cetateanul de rand avea oarecum sansa ca prin reactia sa la zvonuri sa poata modifica intr-o mica masura scenariile -lucru devenit acum imposibil. Acum manipularea se face pe fata: astazi de ex. apare zvonul pe canalul national, iar maine se ia masura. Am devenit telespectatorii propriei noastre existente.
P.S. Analizati un pic doar doua din ultimile evenimente:
alegerea patriarhului Daniel si legea pensiilor private.
-Daca ai sub 35 ani si vei plati disciplinat lunar , te-ai intrebat ce
vor face aceste SRL-uri cu banii tai timp de 30 ani
pana cand ar trebui sa ti-i innapoieze sub forma de pensie ?
September 19th, 2007 la 10:00 pm
Bai neuronule,esti varza! Nu am avut timp sa citesc toata demonstratia ta dar cu siguranta bati campii.Pai ce intelegi tu din expresia:
‘ In caz ca, una sau mai multe bile apartin unui alt set de bile, acestea nu sunt recunoscute de suflanta! ‘ + ‘daca sa spunem in suflanata sunt introduse 6 bile din setul 1 si 43 din setul 2, cele 43 de bile din setul 2 nu au nici o sansa sa iasa, pt ca nu sunt recunoscute de suflanta!’ ???
Pai absorbirea bilelor in tub nu are nici o legatura cu recunoasterea acestora care se face in capatul tubului unde se opresc bilele !!! Daca sunt bile din alt set se detecteaza dupa ce au intrat in tub si s-au oprit la capatul acestuia unde este cititorul si probabil se anuleaza extragerea.
September 19th, 2007 la 11:39 pm
@ STOICA…”Nu am avut timp sa citesc toata demonstratia ta dar cu siguranta bati campii” …pai daca citeai tot intelegeai!
November 22nd, 2007 la 9:43 pm
[...] De citit: Articol Hotnews; Loteria recupereaza potul cel mare in doar o saptamana; Un post al lui Neuronu despre acest subiect. [...]
December 12th, 2007 la 6:33 am
Nu ma intereseaza!
December 12th, 2007 la 7:01 am
asta e, fratilor, numai in Romania se poate intampla magarii de astea; sper ca oameni ca iovcelmov sa se trezeasca la realitate si sa inceapa sa se intereseze depre fraudele pe care le face loteria nationala pt ca daca nu ne intereseaza pe noi, atunci vom fi prostiti de toti care din ’89 tot ne amagesc cu bombonele si noi punem botu’
January 11th, 2008 la 10:39 am
Mari cistigatori la loto
• Gheorghe Breban, 44 de ani, Vicovu de Jos, judetul Suceava, a cistigat la 6/49, in februarie 2004, mai mult de un milion si jumatate de euro, mai precis 53,2 miliarde lei.
• Valerian Ienciu, Oradea, a cistigat in august 2003 suma de 22 miliarde lei la Loto, aproximativ 550.000 de euro. Si-a investit banii in titluri de stat. Le-a oferit un miliard celor zece frati ai sai si a donat un miliard de lei unor biserici.
• Constantin Murariu, plutonier SPP, cistiga un milion de dolari la extragerea Loto din 21 ianuarie 2001. Stancu Ogica a reclamat faptul ca biletul cistigator fusese al lui, dar acesta i-a fost furat de plutonierul Murariu. Pina la urma, politia il aresteaza pe Ogica, acesta fiind condamnat la doi ani de inchisoare pentru inselaciune.
• Constantin Tonescu, 33 de ani, comuna Vedea, judetul Arges, a cistigat in primavara anului 2000 suma de 13,328 miliarde lei, aproximativ 634.000 de dolari la vremea respectiva. Soferul Constantin Tonescu si-a ridicat cistigul, apoi a dat o petrecere monstru, in comuna. La scurt timp, impreuna cu sotia si cele doua fete au plecat de acasa. Se pare ca familia Tonescu s-a stabilit in strainatate.
• Gabriel Bobic, 34 de ani, este primul mare cistigator la Loto. In vara anului 1995, tinarul de 24 de ani din comuna Cicanesti, judetul Arges, a cistigat peste un miliard de lei la 6/49. La vremea respectiva, suma reprezenta in jur de 650.000 de dolari
Autor:Alina Comsa-Durbaca
Sursa:Evenimentul Zilei
Aparut pe: 7 Iun 2005
January 25th, 2008 la 12:49 pm
Mai fratilor. Pe bilele alea in suflanta le invarte mecanica Newtoniana. Adica sunt programele care calculeaza traiectoriile asteroizilor si ale planetelor cu mase infinit mai mari si forme neregulate. Chiar credeti ca e greu sa calculezi traiectoria unor bile cu dimensiuni exacte si forma fixa, ambele stiute, in conditiile in care poti controla fluxul de aer din suflanta si momentul deschiderii clapetei aleia? Motivul pentru care sa faci asta… nu stiu ce sa zic. Oare cate e impozitul pe care il ia statul la 50% din 8 milioane de euro? Si asta intr-o singura luna fara prea multa bataie de cap. Sau oricare alt motiv – nu conteaza care. Sigur se pot face magarii si ma indoiesc ca nu se fac. Nu cred ca astia cu Loteria sunt ultimii oameni cinstiti din Romania. Si mai si o gramada de bani pe mana….
January 30th, 2008 la 12:04 pm
Interesant articolul. Din pacate lumea nu intelege ca 13 milioane e un numar foarte mare, iar 1/13mil e o shansa(probabilitate) foarte mica, aproape nula, chiar mai mica se pare decat aia de a fi lovit de un asteroid
. Asta probabil din cauza faptului ca leul vechi s-a numarat in milioane (in fond 13 mil. nu e o suma imensa).
May 18th, 2009 la 7:18 am
Eu stiu un singur lucru,… si anume ca la inceput cand abia ce au achizitionat acest nou sistem la fiecare aprox 3-4 saptamani se lua categoria intai… apoi cu timpul deja nu se mai castiga decat la intervale foarte mari. In primul rand sa nu fim atat de creduli incat sa punem botu ca e un joc facut pentru prostime. Sunt fonduri stranse legal si tot “legal” sunt date deoparte pentru cei cxe au “mare nevoie”, mai ales in unele perioade, fie ele de criza economica, politica sau alt gen. Casele Loto se inchid la ora 14:00 iar extragereile se fac undeva pe la ora 18:00 (dif de 4 ore), timp in care cu si fara sistem ai tot timpul sa falsifici rezultatul, mai ales ca extragerea nu cred sa fie in direct . Imi aduc aminte ca Doamna Dir. a Loteriei Romane, intr-un show televizat vis`a`vis de fraudarea jocului (extragerii) a zis ca pana sa faca extragerea propriuzisa, se mai fac nu stiu cate extrageri inainte (de “proba”). Acum fiecare interpreteaza cum vede situatia. Oricum e clar ca jocul nu e pentru cei ce-l joaca, ci pentru cei care detin sistemul si astfel, legal au posibilitatea sa ruleze niste bani pentru interesele “poporului”, cum justifica ei ceva mai sus procentajele care merg la diferite programe nationale , fie de constructie de locuinte , fie altele. Ideea este ca nu pot crede cum la inceput se castiga relativ la intervale destul de bune ca sa spun asa si acum se strang cateva milioane de euro si nu le ghiceste nimeni. Sa inteleg ca la inceput cand sistemul a fost achizitionat si schimbat romanii erau mai intuitivi? Da-ma dreacu… asta nu o pot crede. Si in plus de asta , cineva a zis ca cel care lucreaza la loterie daca e neam cu unu sau altul ar facilita castigul rudelor. 1) Nu poti sa sti daca e sau nu facilitat la anumite intervale acest ajutor rudelor dar sigur asta nu se face direct catre ruda in sine ca sa evite suspiciunile vreunuia care se apuca sa faca investigatii. 2) Credeti ca toti cei din loterie lucreaza la sistemul de “fraudare”. Eu cred ca mai mult de cel implicat direct (operatorul sistemului) care sunt sigur ca nu-si risca asa job si cei care sunt raspunzatori (capii ) , altii habar nu au, chiar daca sunt angajatii Loteriei Romane. Ideia e ca, noi oricum suntem trasi pe cosor in fiecare zi de catre alesii nostrii, asa ca de ce alte institutii sa nu ne traga si ele? Ca si la fete mari… odata dezvirginata ,… ce mai conteaza cateva “intrari”?
May 18th, 2009 la 7:29 am
Am uitat sa mai spun ca pot bate pariu cu oricine ca de baga masina veche invartita cu manivela si se face extragerea se si castiga!
)) … Aia cred ca e cea mai corecta. Invarti, o opresti dupa cateva ture, deschizi orificiul si ce cade.. ala e numarul. Ideea ca tot ce se numeste program (IT) se poate frauda si falsifica.
May 18th, 2009 la 10:46 am
Uite ,sa zicem ca toate is bine si frumoase adica se joaca corect si bani se duc pe constructia de locuinte si pentru sport, atunci dece mai trebuie sa platim pentru locuitele facute din bani nostri??????????
May 25th, 2009 la 3:01 pm
[...] SURSA REALA : NEURONU.RO [...]
June 8th, 2009 la 12:34 am
@ Andrei #40 – nu ştii mare lucru despre statistică şi probabilităţi. 14 milioane de variante o fi un număr foarte mare, dar când se joacă 5-6 milioane de variante în fiecare săptămână, nu mai e chiar aşa de mare.
Există nişte formule după care se calculează “probabilitatea probabilităţii”, adică atunci când arunci de 500 de ori o monedă şi de 485 de ori iese “pajură”, ce şanse crezi tu că există ca moneda să nu fie “măsluită”. La fel şi cu zarurile: cei cu experienţă în materie de table ştiu că există perechi de zaruri cu care se dă mai des 4:3 sau 5:3, de exemplu. Iar dacă cu o pereche de zaruri dai 6:6 de 17 ori din 20, ce şanse crezi tu că există ca respectivele zaruri să nu fie “măsluite”? Nu mai reţin exact termenul care se foloseşte în probabilităţi pentru “măsluit” (sunt mai mult de 20 de ani de când mă ocupam de asta) dar acele formule calculează inclusiv şansele ca respectivele zaruri sau moneda să fie corecte.
Ei, dacă aplici acele formule pentru tragerile 6/49 desfăşurate după anul 2000 rezultă că ÎN FIECARE AN sunt între 1 şi 5% şanse ca tragerile să fie corecte. Şi cumulat pe aceşti ultimi 8 ani, şansele ca tragerile să se desfăşoare corect sunt undeva sub cele 1 la 14 milioane
June 8th, 2009 la 7:36 pm
orice e posibil…am gasit un site http://www.puzzle.ro/play_lottery.htm (sper ca nu se supara nimeni daca il poste aici)cu un simplu generator de numere.acesta alege la intamplare 6 numere intre 1si 49. am ramas surprins ce combinatii au putut sa iasa. foarte multe numere succesive,foarte multe se repeta dupa fiecare extragere,etc…si este doar un simplu program care genereaza 6 numere aleatorii…am unul asemanator pe telefon,e joaca de copii.asa ca sunt de acord ca este ceva putred la mijloc cu loteria asta,dar nu cred ca se rezuma doar la faptul ca la multe extrageri apar numere consecutive,aparent imposibil de ghicit . teoretic,sansele ca numerele extrase sa fie 1,2,3,4,5,6 sunt de 1 la 13.893.816 aceleasi ca si la oricare alte variante posibile.
October 13th, 2009 la 12:40 pm
Ok!Daca Loteria Romana se manjeste pe maini masluind “potul cel mare”, atunci cum ramane cu celelalte doua subcategorii (2,3) unde sunt destui castigatori la fiecare extragere?Oare si acestea sunt masluite?Merita totusi sa joci in speranta ca vei castiga macar la catedoria a 2-a sau a 3-a?
December 16th, 2009 la 11:20 am
[...] 39, 49 pe acelaşi bilet. Mai miră pe cineva? În august 2007 mă felicitam că nu joc la loto şi arătam şi de ce nu joc. Aricolul a făcut destul de multă vâlvă şi datorită unei doamne Lect.univ.dr. Am o agenţie [...]
March 21st, 2010 la 1:02 pm
Ce a ajuns tara asta ! daca totusi se stie mizeria asta si nimeni nu face nimic, ne meritam soarta ca prea suntem prosti ca popor !
March 25th, 2011 la 11:33 am
[...] Ar şi culmea după ce în urmă cu 4 ani făceam mare vâlvă cu aricolul despre “Ţeapa Naţională” [...]
March 25th, 2011 la 2:03 pm
Dar daca studiati putin istoria cand s-a castigat puturile mari ,veti observa o izbitoare legatura cu alegerile parlamentare … think again, think fast